• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
6

۸۲ درصد تسهیلات مشاغل خانگی سهمیه سال ۱۴۰۰ در کرمانشاه پرداخت شد

  • کد خبر : 25920
  • 09 خرداد 1401 - 10:51

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۸۲ درصد از سهمیه سال ۱۴۰۰ تسهیلات مشاغل خانگی با مبلغی بیش از ۶۳ میلیارد تومان جذب شد. به گزارش میلکان؛ مختار احمدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۷۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به استان کرمانشاه اختصاص یافت، اظهار […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۸۲ درصد از سهمیه سال ۱۴۰۰ تسهیلات مشاغل خانگی با مبلغی بیش از ۶۳ میلیارد تومان جذب شد.
به گزارش میلکان؛ مختار احمدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۷۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به استان کرمانشاه اختصاص یافت، اظهار نمود: تاکنون ۶۳ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان از این تسهیلات به میزان ۸۲ درصد مبلغ تخصیصی با پیش بینی یک هزار و ۷۰۶ فرصت شغلی در کرمانشاه پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به صورت قرض الحسنه با نرخ سود ۴ درصدو بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می شود، ادامه داد: مجوزهای مشاغل خانگی در راستای تسهیل در صدور مجوزها به دو صورت ثبت محور و مجوز محور انجام می شود.

وی افزود: در مجوزهای مشاغل خانگی به صورت ثبت محور به صورت آنلاین مجوز صادر شده و در مجوزهای ثبت محور حداکثر سه روز مجوز صادر می شود و در این راستا تاکنون نزدیک به ۳ هزار مجوز مشاغل خانگی به صورت الکترونیکی در کرمانشاه صادر شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.