• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
2

کسب رتبه اول استان کرمانشاه در سامانه سیمبا جهت نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی

  • کد خبر : 32195
  • 10 دی 1401 - 11:59
کسب رتبه اول استان کرمانشاه در سامانه سیمبا جهت نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی

رییس بسیج اصناف استان کرمانشاه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که به ریاست مهندس علی چاله چاله برگزار شد گفت: بسیج اصناف استان کرمانشاه جهت ثبت پرونده های تخلفاتی اصناف در سامانه کشوری سیمبا رتبه اول کشور را از آن خود نموده است. به گزارش میلکان؛ سرهنگ نجفی در ادامه […]

رییس بسیج اصناف استان کرمانشاه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که به ریاست مهندس علی چاله چاله برگزار شد گفت: بسیج اصناف استان کرمانشاه جهت ثبت پرونده های تخلفاتی اصناف در سامانه کشوری سیمبا رتبه اول کشور را از آن خود نموده است.
به گزارش میلکان؛ سرهنگ نجفی در ادامه با اشاره به تفاهم نامه همکاری بسیج اصناف با وزارت جهاد کشاورزی جهت بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی افزود: طی یکسال گذشته(از ۲۰ دی ۱۴۰۰ الی ۳۰ آذر ۱۴۰۱) در مجموع در دو شیفت صبح و عصر ۴۵ هزار و ۹۸۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف توسط بازرسین بسیجی بعمل آمده که در این راستا ۲ هزار و ۸۴ پرونده تشکیل و تحویل مراجع ذیصلاح شده است.

رییس بسیج اصناف استان کرمانشاه در ادامه تعداد بازدید های صورت گرفته از نانوایی های سطح استان را ۶ هزار و ۹۷۱ مورد گزارش نمود و گفت : تعداد پرونده تخلفات نانوایی های استان طی یکسال گذشته نیز ۱۳۵ مورد بوده که جهت صدور رای به مراجع مربوطه ارسال شده است.

گفتنی است بستر همکاری بسیج اصناف استان با بازرسین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه جهت بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی طی سال گذشته در قالب یک تفاهم نامه کشوری فراهم گردید که طی سال جاری نیز تمدید شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.