• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
1
رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان مسابقات والیبال کارگری بانوان می‌شود

  • کد خبر : 42801
  • 18 مهر 1403 - 12:11
کرمانشاه میزبان مسابقات والیبال کارگری بانوان می‌شود

به گزارش میلکان به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، مسلم ویسی اظهار داشت: ۳۰ انجمن ورزشی هم‌اکنون تحت پوشش هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه است و تعدادی دیگر از رشته‌های ورزشی به دلیل کمبود ورزشکار و شرایط ویژه آن به‌صورت کمیته در حال فعالیت هستند. رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه گفت: اولویت ورزش هیأت […]

به گزارش میلکان به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، مسلم ویسی اظهار داشت: ۳۰ انجمن ورزشی هم‌اکنون تحت پوشش هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه است و تعدادی دیگر از رشته‌های ورزشی به دلیل کمبود ورزشکار و شرایط ویژه آن به‌صورت کمیته در حال فعالیت هستند.

رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه گفت: اولویت ورزش هیأت کارگری با افراد مشغول به کار در واحدهای تولیدی، صنعتی و اصناف است و در گام بعدی سعی کرده‌ایم خانواده کارگران را تحت پوشش قرار دهیم تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم.

ویسی تصریح کرد: هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه همواره بر اساس تقویم ورزشی فدراسیون اقدام به اعزام و میزبانی مسابقات کشوری و منطقه‌ای می‌کند که در این راستا به‌زودی شاهد میزبانی مسابقات کشوری والیبال آزاد بانوان در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به جذب حامی مالی برای میزبانی و اعزام به مسابقات ورزشی، ادامه داد: در حوزه واحدهای تولیدی و کارخانه‌جات نسبت به واحدهای صنفی با مشکلات کم‌تری مواجه هستیم زیرا واحدهای بزرگ صنعتی همواره از ورزشکاران خود حمایت می‌کنند و پای کار هستند.

رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه بیان کرد: برای ایجاد شور و نشاط در جامعه کارگری استان کرمانشاه همواره سعی کردیم مسابقات شهرستانی و استانی را برای حفظ آمادگی ورزشکاران برگزار کنیم.

ویسی خاطرنشان کرد: همچنین طی روزهای آینده ورزشکاران کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور جودو اعزام می‌شوند و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را در این رشته ورزشی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه از سال ۹۱ فعاليت خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری مناسبی را با این هیأت ورزشی دارند تا بتوانیم رشد ورزش کارگری را در استان شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=42801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.