• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024
0
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

کارگاه های آموزشی موجب ارتقای سیستم در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری خواهد شد

  • کد خبر : 41737
  • 21 شهریور 1403 - 11:22
کارگاه های آموزشی موجب ارتقای سیستم در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری خواهد شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برای رابطین مشاوران و ایثارگران دستگاه های اجرایی استان، گفت: آگاهی بخشی از قوانین و مقررات موجب خدمات رسانی بهتر به خانواده های شهدا و ایثارگران خواهد شد. کارگاه های آموزشی موجب ارتقای سیستم در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری خواهد […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برای رابطین مشاوران و ایثارگران دستگاه های اجرایی استان، گفت: آگاهی بخشی از قوانین و مقررات موجب خدمات رسانی بهتر به خانواده های شهدا و ایثارگران خواهد شد.

کارگاه های آموزشی موجب ارتقای سیستم در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری خواهد شد

به گزارش میلکان، به همت بنیاد شهید و امور ایثاگران استان کرمانشاه کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برای رابطین مشاوران و ایثارگران دستگاه های اجرایی استان، ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که امیر نبی زاده معاون مدیرکل امور مشاورین در دستگاه های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز نیز حضور داشت،خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای استان گفت: آگاهی بخشی از قوانین و مقررات موجب خدمات رسانی بهتری به خانواده های شهدا و ایثارگران خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه اینگونه کارگاه های آموزشی موجب ارتقای سیستم و تسریع در امور جاری ادارات و نهاد ها در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری خواهد شد افزود: در این کارگاه آموزشی، قوانین جامعه ایثارگران در برنامه هفتم توسعه ملی را توسط رابطین، مشاوران و ایثارگران دستگاه های مختلف تشریح و انتقال داده، در جهت بهبود هرچه بهتر خدمات رسانی به جامعه ایثارگری و ارتقای کیفیت خدمات به این عزیزان اهتمام خود را به کار خواهیم بست.

شهیدی اظهار داشت: ادارات و ارگان های سطح استان، همیار و همگام با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مثبت تر ارائه دادن خدمات نسبت به قوانین جاری در بحث تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر، که در بخشنامه ها و آئین نامه ابلاغ ها گردیده است، می توانند راهکار های ارزنده ای را ارائه دهند.

مسئول بنیاد استان در پایان خاطر نشان کرد: ماموریت اصلی ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت و همراهی همه دستگاه های اداری که بتوانیم در مسیر نورانی ترسیم شده توسط شهدای گرانقدر، گام برداریم .

در پایان این مراسم بخشنامه ها و آئین نامه ها قوانین جامعه ایثارگری برای حاضرین تشریح و این عزیزان سوالات خود را در این خصوص مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=41737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.