• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
7
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزء وزارتخانه های بسیار مهم و حساس در کشور است

  • کد خبر : 30173
  • 24 شهریور 1401 - 11:58
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزء وزارتخانه های بسیار مهم و حساس در کشور است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در جمع اعضای شورای هماهنگی مدیران رفاه در استان کرمانشاه با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزء وزارتخانه های بسیار مهم و حساس در کشور است اظهار نمود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به لحاظ اقتصادی یک مجموعه عظیم و به لحاظ اجتماعی هم مسئولیت های […]

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در جمع اعضای شورای هماهنگی مدیران رفاه در استان کرمانشاه با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزء وزارتخانه های بسیار مهم و حساس در کشور است اظهار نمود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به لحاظ اقتصادی یک مجموعه عظیم و به لحاظ اجتماعی هم مسئولیت های مهمی را به عهده دارد.

به گزارش میلکان، آرش زره تن لهونی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در یازدهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزء وزارتخانه های بسیار مهم و حساس در کشور است و به لحاظ اقتصادی یک مجموعه عظیم و به لحاظ اجتماعی هم مسئولیت های مهمی را به عهده دارد.

نماینده مردم منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی، هماهنگی بین بخشی در مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از ضروریات است و اظهار نمود: خوشحالم که در بین مجموعه های وابسته به وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان این تعامل و همبستگی را به عینه دیدم و لمس کردم.

دکتر لهونی ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را حساس و مهم توصیف کرد و اظهار نمود: دغدغه هایی مدیران که امروز مطرح شد، به حق و دغدغه جمع کثیری از مردم و مهمترین نگرانی های  مجمع نمایندگان استان می باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نوعی با اکثریت جمعیت استان در ارتباط هست و تعداد قابل توجهی از مردم استان را در برمی گیرد افزود: عملکرد مجموعه دستگاه های اجرایی وزارت در زندگی مردم حتی در روحیات مردم تاثیر مستقیم دارد و یک موضع گیری و حتی پیگیری  مدیران در روحیه مردم تأثیرگذار می باشد.

وی ضمن اعلام حمایت مجمع نمایندگان استان از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه های اقتصادی تحت پوشش، گفت: گزارش موضوعات مطرح شده به اطلاع اعضای مجمع نمایندگان جهت پیگیری خواهد رسید و اقدام لازم را در خصوص هرکدام از مطالب ارائه شده انجام خواهیم داد.

آرش لهونی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه، گفت : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیرخانه کارگروه اشتغال نقش کلیدی در جذب این تسهیلات دارد و انتظار داریم توزیع اعتبارات تبصره ۱۸ یک توزیع عادلانه در بین شهرستان ها و حتی مناطق مختلف استان باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی حتما باید حمایت شود اظهار نمود: مشکلی حوزه تامین اجتماعی از سالها قبل اتفاق افتاده و جبران برای یک مجلس و یا دولت امکان پذیر نیست و امروز لازم است اگر تکلیفی برای سازمان تامین اجتماعی لحاظ می شود حتما منابع مالی آن هم در نظر گرفته شود و مجمع نمایندگان در این راستا همراه هستیم.

وی در خصوص فوق العاده مناطق جنگ که به کارمندان دولت با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان و استان های مرزی دنبال این بودیم که این موضوع، به همه کارکنان دستگاه های اجرایی در استان پرداخت شود، گفت: ما کاملا مخالف رای دیوان هستیم و ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم برای جبران عقب ماندگی این مبلغ را پیش بینی کرده باید پرداخت فوق العاده مناطق جنگی به خدمت در زمان جنگ محدود کرد.

نماینده مردم منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجمع نمایندگان استان با تمام توان به عنوان حامی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وظایفی که به عهده وزارت در استان قرار دارد برای خدمت رسانی به بهترین شکل ممکن خواهیم بود و پشتیبانی قانونی خواهیم کرد .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=30173
  • نویسنده : عبدالله مرادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 315 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.