• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

هیچ تولید و کارخانه‌ای نباید با دستور قضایی متوقف شود

  • کد خبر : 39537
  • 08 تیر 1403 - 13:12
هیچ تولید و کارخانه‌ای نباید با دستور قضایی متوقف شود

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشستی که به مناسبت هفته قوه قضاییه در شهرک صنعتی بیستون برگزار شد با طرح این پرسش که چرا دستگاه قضایی به موضوعات اقتصادی و تولیدی ورود می‌کند؟گفت: اصولاً دستگاه قضایی کرمانشاه سالانه با ورود بیش از۶۰۰ هزار پرونده با کار بسیار شاقی روبروست که فرصت پرداختن به مسائل […]

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشستی که به مناسبت هفته قوه قضاییه در شهرک صنعتی بیستون برگزار شد با طرح این پرسش که چرا دستگاه قضایی به موضوعات اقتصادی و تولیدی ورود می‌کند؟گفت: اصولاً دستگاه قضایی کرمانشاه سالانه با ورود بیش از۶۰۰ هزار پرونده با کار بسیار شاقی روبروست که فرصت پرداختن به مسائل دیگر را سلب می کند، اما از آنجا که اولین دستور ولی امر مسلمین که برای همگی مطاع است و ایشان سال‌هاست شعار سال را برمبنای آن قرارداده اند مسائل اقتصادی است بنابراین ما با تمام مشکلات باید مطیع اوامر ایشان باشیم و از سوی دیگر دستورات رئیس قوه قضاییه و در نهایت منطق حکم می‌کند اکنون که از حیث اقتصادی در محاصره دشمن هستیم باید همه پای کار بیاییم و این توطئه دشمن را خنثی کنیم.
کرمی درخصوص میزان کمک و تاثیرگذاری دستگاه قضا بیان داشت: ما نباید خیلی تساهل کرده و نه زیاد اغراق کنیم اما واقعیت امر آن است که می‌توانیم کمک کنیم، شعار اول ما این است که هیچ تولیدی و کارخانه‌ای نباید با دستور قضایی تولیدش متوقف شود این اولین اولویت ماست که خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه با دستور دستگاه قضایی واحدی تولیدی پلمپ شده باشد نداشتیم. ضمن اینکه ما اداره تسویه و ورشکستگی داریم که باید به آن رسیدگی کنیم.
وی افزود: در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی ما تلاش می‌کنیم پیگیر مصوبات باشیم هرچند برخی از ادارات و بانک‌ها به لطایف الحیل مانع آن می‌شوند اما ما پیگیر آن هستیم که این ترفندها را نیز خنثی کنیم.
کرمی با اشاره به موقعیت اضطراری اقتصاد ما اذعان داشت: با موقعیتی که اورژانسی است مثل اقتصاد ما باید اورژانسی برخورد کرد،باید پیگیری مداوم داشته باشیم چون اگر رها کنیم ممکن است از دست برود و این یعنی خیانت به کشور.
وی شجاعت و تهور را یکی از ملزومات یک مدیر توانا دانست و افزود: مدیری که فقط کار روزمره انجام می‌دهد کار شاقی انجام نمی‌دهدبلکه مدیری که ازدرون مشکلات راهکار پیدا می‌کند و بن‌بست شکنی می‌کند تواناست و ما قول می‌دهیم از این مدیران شجاع حمایت کنیم. مدیران باید از کمک به تولید نترسند در مقابل،دوستان اقتصادی نیز باید با مشورت قضایی امور حقوقی خود را انجام داده و با تفکر و تامل و پشتوانه قضایی مشخص فعالیت کنند.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان خطاب به تولید کنند گان و فعالین اقتصادی گفت: من به شما قول میدهم در چارچوب اختیارات خود مشکلات قابل حل را با همفکری خود حل خواهیم کرد به آنها که نیاز به پیگیری مرکز دارد قول پیگیری داده و از طریق مراجع بالادستی به نتایج ثمربخشی خواهیم رسید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=39537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.