• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
4
معاون استاندار:

نقش پزشکان نه تنها در حوزه سلامت، بلکه در ديگر حوزه ها بی بدیل است

  • کد خبر : 29463
  • 06 شهریور 1401 - 10:28
نقش پزشکان نه تنها در حوزه سلامت، بلکه در ديگر حوزه ها بی بدیل است

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري گفت: نقش پزشکان نه تنها در حوزه سلامت ، بلکه در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور نقش بی بدیلی است. به گزارش میلکان؛ آیین گرامیداشت مقام پزشک و داروساز روز شنبه با حضور علیرضا مهرتاش معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، رییس دانشگاه علوم […]

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري گفت: نقش پزشکان نه تنها در حوزه سلامت ، بلکه در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور نقش بی بدیلی است.

به گزارش میلکان؛ آیین گرامیداشت مقام پزشک و داروساز روز شنبه با حضور علیرضا مهرتاش معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از پزشکان، داروسازان و مسئولان استان در تالار برق شهر کرمانشاه برگزار شد.

علی مهرتاش معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در اين مراسم اظهار داشت: استان ما مزین است به نام ۱۴ شهید سلامت که یاد این شهدای والامقام را گرامی می داریم که با رشادت و ایثار برای حفظ جان مردم از جان خود گذشتند.

وي تصريح كرد: بیماری کرونا و مقابله با این ویروس منحوس یک امتحان الهی بود که جامعه پزشکی با یاری خداوند متعال از این امتحان سربلند بیرون آمدند و خوش درخشیدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه ادامه داد: تعدادی از شهدای سلامت از رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند و همان راه و همان مسیر را ادامه دادند تا به آرزوی قلبی خود که همانا شهادت بود نائل آمدند و مقدر شده بود که در عرصه خدمت رسانی به مردم و نجات جان آنها به شهادت برسند.

وي با بيان اينكه خدمات پزشکی در کشور قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و پیشرفت های بسیار خوبی در این حوزه در کشور صورت گرفته است، گفت: ارتقاء سطح علمی در درمان بیماریهای متعدد، ناباروری، پیوند اعضا و همچنین رسیدن به خودکفایی در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و درمانی در کشور از افتخارات جامعه پزشکی کشور است که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

مهرتاش افزود: افزایش شاخص امید به زندگی، کاهش مرگ ومیر در بیماری های واگیر،افزایش تعداد بیمارستان ها در کشور و استان و انجام جراحی های بسیار پیشرفته و افزایش خدمات درمانی حتی در دورترین روستاها، بیانگر مجاهدت ها و تلاش های بی وقفه در حوزه پزشکی و نشان از یک مجاهدت عظیم توسط جامعه پزشکی دارد که ممزوج با زندگی عزیزان پزشک در سراسر کشور است و زندگی آنها را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وي اظهار داشت: نقش پزشکان نه تنها در حوزه سلامت، بلکه در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور نقش بی بدیلی است.

وي گفت: پزشکان عزیز ما رابطه تنگاتنگی با آحاد جامعه دارند، بنابراین می توانند درتثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعادل رابطه مردم و مسئولین نقش موثری داشته باشند.

در این مراسم ضمن ادای احترام به شهدای مدافع سلامت، نشان سپاس به تعدادی از پزشکان پیشکسوت و فعال حوزه درمان اعطا شد.

افزایش شاخص امید به زندگی و افزایش خدمات درمانی در کشور ، نشان از مجاهدت عظیم جامعه پزشکی دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=29463
  • نویسنده : بهزادخالوندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه
  • 123 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.