• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0
رئیس انجمن سینما جوان استان کرمانشاه:

نتایج تولیدات مستند آیینی در حوزه فیلمسازی کرمانشاه بی نظیر بود

  • کد خبر : 41855
  • 26 شهریور 1403 - 11:09
نتایج تولیدات مستند آیینی در حوزه فیلمسازی کرمانشاه بی نظیر بود

رئیس انجمن سینما جوان استان کرمانشاه، با اشاره به نگاه حمایتگر قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالان حوزه سینمای کرمانشاه، گفت: تولیدات فاخر و ارزشی رویداد تولید مستندهای آیینی معرفتی و اردویی فیلمسازی اربعین، در حوزه فیلم کرمانشاه بی نظیر و کم سابقه بود. به گزارش میلکان؛ کامران رضایی رئیس […]

رئیس انجمن سینما جوان استان کرمانشاه، با اشاره به نگاه حمایتگر قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالان حوزه سینمای کرمانشاه، گفت: تولیدات فاخر و ارزشی رویداد تولید مستندهای آیینی معرفتی و اردویی فیلمسازی اربعین، در حوزه فیلم کرمانشاه بی نظیر و کم سابقه بود.

به گزارش میلکان؛ کامران رضایی رئیس انجمن سینما جوان استان کرمانشاه، در آیین رونمایی همزمان از تولیدات «مستندهای آیینی معرفتی، معرفی اقلیم، چهره ها و اسطوره ها» و «تولیدات اردویی فیلمسازی اربعین» که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: این رویداد در حوزه فیلم و فیلمسازی استان کرمانشاه و سوق دادن فعالان این حوزه با حمایت و هدایت قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت و سوی تولیدات فاخر و ارزشی بی نظیر و کم سابقه است.

رئیس انجمن سینما جوان استان کرمانشاه با اقرار به اینکه تصور نمی کردم نتیجه کار به این شکل ارزشمند و فاخر باشد، اظهار کرد: پیش از این فیلمسازان کرمانشاهی در این سطح از حمایت هیچ یک از ادارات فرهنگی استان بهره مند نشده بودند.

رئیس انجمن سینما جوان استان کرمانشاه، ابراز کرد: آثار تولید شده در این رویداد بسیار فوق العاده است به گونه ای که می توان گفت در خروجی کار با رنگین کمانی از تولیدات مواجه شدیم که بدون شک شبکه های سراسری با رغبت از این آثار در حوزه فیلم های مستند و داستانی بهره خواهند برد.

وی با قدردانی از نگاه حمایتگری و بسترسازی که قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان برای فعالان این حوزه فراهم کرد، گفت: بسیاری از دوستان فیلمسازی که در این رویداد شرکت داشتند، اولین تجربه خود را کسب نمودند شاید برخی از این آثار نواقصی هم داشته باشد اما نتایج آن در حوزه فیلمسازی کرمانشاه بی نظیر بوده است.

رضایی، ابراز امیدواری کرد: با تداوم حمایت های معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فیلمسازان استان، هرساله تولیدات فاخری به ذخیره فرهنگی کرمانشاه افزوده خواهد شد.

ایوب بلندین کارگردان و مستندساز استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه میزان تولیدات فیلم و مستند در کرمانشاه بسیار اندک بود، اظهار کرد: تولید ۱۷ اثر فاخر و ارزشمند در این رویداد که حاصل مدت زمانی کوتاه سه ماهه است یک موج امید بخش در این حوزه ایجاد کرده است.

وی گفت: فعالان این حوزه با دیدن نتایج و تولیدات این رویداد ارزشمند، منتظر رویدادهای بعدی هستند و این توقع برای فعالان حوزه فیلم و مستند کرمانشاه ایجاد شده است که قطعا موج های بعدی آن بزرگتر بوده و نتایج به مراتب ارزشمندتری را به دنبال خواهد داشت.

بلندین، با تقدیر از حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان این حوزه، ابراز کرد: این روند حمایتی اگر ادامه یابد تمامی مشاغل مرتبط با تولیدات سینما نیز در کرمانشاه رونق بیشتری خواهد یافت.

وی بیان کرد: اعتبار حمایتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان حوزه سینما صرف کرده است رقم چندانی نیست اما نتایج آن بسیار ارزشمند بوده و آثار آن را در سال های آتی بیشتر خواهید دید به گونه ای که در برنامه های بعدی شاهد غنای بیشتر این رویداد و پای کار آمدن فیلمسازان برجسته استان خواهیم بود که سراغ شما خواهند بود چون آثار و نتایج این موج را دیده اند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=41855
  • نویسنده : زهره پناهی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه
  • 13 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.