• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
3
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه :

ناوگان مسافربري مؤظف به رساندن مسافرين به مقصد مندرج در بليت هاي صادره هستند

  • کد خبر : 3984
  • 14 شهریور 1397 - 5:34

به گزارش میلکان آنلاین ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبرداد : طبق ضوابط حمل و نقل مسافر،آيين نامه اجرايي و قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، ناوگان مسافربري مؤظف به رساندن مسافرين به مقصد ذكر شده در بليت هاي صادره توسط شركت ها هستند. فریبرز کرمی افزود: طبق ماده شش […]

به گزارش میلکان آنلاین ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبرداد : طبق ضوابط حمل و نقل مسافر،آيين نامه اجرايي و قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، ناوگان مسافربري مؤظف به رساندن مسافرين به مقصد ذكر شده در بليت هاي صادره توسط شركت ها هستند.

فریبرز کرمی افزود: طبق ماده شش از آيين نامه مذكور ، در صورت اخذ وجه و صدور بليت، شركت يا مؤسسه مكلف به ارائه سرويس حمل و نقل ورساندن مسافر به مقصد مندرج در بليت مي باشد.

وی ادامه داد: در صورت هرگونه تخلف از سوي شركت يا رانندگان ناوگان عمومي مسافربري و عدم رساندن مسافرين به مقصد مقرر، مسافران مي توانند شکایت خو داز راننده ناوگان مربوطه را به این اداره کل اطلاع داده وخواستار حقوق قانوني خود در اين خصوص شوند.

پس از ثبت شكايت مسافر از طريق سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ ، يا مراجعه حضوري به نماينده اين اداره كل مستقر در پايانه شهیدكاوياني و بررسي هاي لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهي مناسب و تضييع حقوق مسافرين در كميسيون ماده ۱۱ رسيدگي و با افراد متخلف برخورد قانوني مي گردد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.