• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

مطالبه ۵۲۲ میلیارد تومانی آموزش و پرورش استان از سفر رئیس جمهور

  • کد خبر : 26554
  • 26 خرداد 1401 - 14:15

مدیرکل آموزش و پرورش استان از مطالبه ۵۲۲میلیارد تومانی آموزش و پرورش کرمانشاه از سفر رئیس جمهور خبر داد. به گزارش میلکان، سلمان محمدی اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه طی جلساتی با حضور استاندار کرمانشاه، معاونین و مسئولین سایر دستگاه‌ها بررسی و کارشناسی‌های لازم از مسائل و […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان از مطالبه ۵۲۲میلیارد تومانی آموزش و پرورش کرمانشاه از سفر رئیس جمهور خبر داد.
به گزارش میلکان، سلمان محمدی اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه طی جلساتی با حضور استاندار کرمانشاه، معاونین و مسئولین سایر دستگاه‌ها بررسی و کارشناسی‌های لازم از مسائل و مشکلات انجام گرفته است.

وی با اشاره به بررسی مناسب از مشکلات استان، افزود: با کارشناسی خوبی که از مسائل موجود در تمام حوزه‌های استان کرمانشاه صورت گرفته می‌توان امیدوار بود که در سفر رئیس جمهور اعتبارات لازم و مورد نیاز برای حل و پیشبرد کمبودهای استان لحاظ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مبلغ ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل استخرهای دانش‌آموزی در شهرستان‌های کرندغرب و روانسر توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۱ و سالن‌های ورزشی شهرستان‌های اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، صحنه و استخر کرمانشاه نیاز است.

محمدی با اشاره به نیازمندی برخی مدارس تخریب شده به نوسازی، بیان کرد: تخصیص مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و نوسازی مدارس تخریب شده توسط نوسازی و تجهیز مدارس کشور در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اهمیت تکمیل خوابگاه‌های دانشجویی و تجهیز مدارس فنی و حرفه‌ای، خاطر نشان کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش مورد نیاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تفاهم نامه بین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سازمان نوسازی مدارس، گفت: حدود ۲۳۰ مدرسه کانکسی و سنگی در روستاهای دور افتاده وجود دارد که طبق این تفاهم نامه و به استناد سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در نظر داریم تا سال ۱۴۰۲ تمام مدارس کانکسی و سنگی برداشته شوند.

محمدی ادامه داد: مبلغ ۷۵ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان توسط نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر هوشمندسازی مدارس، عنوان کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ‌منظور هوشمندسازی مدارس توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

محمدی بر شناسایی عمده مشکلات در حوزه آموزش و پرورش و اعتبارات مورد نیاز برای رفع آنها اشاره کرد و بیان کرد: به طور کلی مبلغ ۵۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و توسعه پروژه‌های آموزشی در استان کرمانشاه مورد نیاز بوده که در سفر رئیس جمهور بر تأمین آن تاکید خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26554
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه
  • 214 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.