• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6
مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه:

مشکلات قرارداد پروژه ۶۰۰۰ واحدی دولت آباد کرمانشاه رفع می‌شود

  • کد خبر : 24843
  • 18 اردیبهشت 1401 - 10:18

مهرداد آهکی  با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه شش هزار واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهرک دولت آباد کرمانشاه، از پیگیری و رفع مشکلات در قرارداد این پروژه خبر داد. به گزارش میلکان؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه درحاشیه بازدیداز روند اجرای این پروژه شش هزار واحدی، با اشاره به شروع […]

مهرداد آهکی  با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه شش هزار واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهرک دولت آباد کرمانشاه، از پیگیری و رفع مشکلات در قرارداد این پروژه خبر داد.
به گزارش میلکان؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه درحاشیه بازدیداز روند اجرای این پروژه شش هزار واحدی، با اشاره به شروع کار پروژه مذکور در شهرک دولت آباد ، از اواخر بهمن ماه سال گذشته، گفت: این پروژه در قالب اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان به اجرا درآمده است.

وی افزود: در این پروژه ساخت شش هزار واحد مسکونی در قالب ساختمانهای شش طبقه در دستورکار قرار دارد.

آهکی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه هم اکنون در حال انجام است، گفت: مشکلاتی در قرارداد این پروژه وجود دارد که استاندار کرمانشاه هم بر پیگیری رفع آن تاکید کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر پیگیر رفع این مشکلات هستیم و با رفع آن، در شورای مسکن هم سایر موارد پروژه مطرح خواهد شد تا شاهد افزایش سرعت کار این پروژه باشیم.

آهکی خاطرنشان کرد: با رفع مشکلات قرارداد به زودی برنامه زمانبندی و پیشرفت و پایان کار این پروژه مشخص خواهد شد.

این مسئول همچنین بر پیگیری رفع دیگر مشکلات احتمالی از جمله فاضلاب و کنترل آبهای سطحی در محدوده اجرای این پروژه تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم کیفیت بالا در اجرای این پروژه، گفت: تمام ابزارها برای اجرای هرچه با کیفیت تر این پروژه را بکار می گیریم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.