• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
7
در هشتمین جشنواره ملی انتخاب چهره برتر حوزه کار آفرینی و کارفرمایی

مدیرعامل جهان فولاد غرب به عنوان کارآفرین برتر تجلیل شد

  • کد خبر : 19421
  • 15 اردیبهشت 1400 - 19:35

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی شُکری در هشتمین جشنواره ملی انتخاب چهره برتر حوزه کار آفرینی و کارفرمایی از مدیرعامل شرکت جهان فولاد غرب به عنوان کارآفرین برتر تجلیل شد. با حضور دکتر حسن عزیزی مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و مهندس ایمان بیوس مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولین […]

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی شُکری در هشتمین جشنواره ملی انتخاب چهره برتر حوزه کار آفرینی و کارفرمایی از مدیرعامل شرکت جهان فولاد غرب به عنوان کارآفرین برتر تجلیل شد.
با حضور دکتر حسن عزیزی مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و مهندس ایمان بیوس مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولین استان کرمانشاه هشتمین جشنواره ملی چهره های برتر استان برگزار و از سوی سازمان تامین اجتماعی شرکت جهان فولاد غرب به عنوان چهره برتر حوزه کارفرمایی معرفی و از مدیر عامل این شرکت تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است حفظ بیمه شدگان ، پرداخت به موقع و کامل حق بیمه ، عدم وجود مطالبات قطعی از کارگاه و رشد درصد جذب نیروی کار یا حفظ سطح اشتغال از مهمترین شاخص های تعیین کارفرمایی نمونه است .
همچنین شرکت جهان صنعت کرمانشاه از سوی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به عنوان گروه کار نمونه بخش صنعت معرفی و از نماینده گروه کار این شرکت تقدیر شد.
در پایان مسئولین به مناسبت روز جهانی کارگر از شرکت جهان صنعت تولید کننده قطعات و ماشین آلات صنعتی بازدید نمودند و این روز را به کارگران زحمت کش تبریک گفتند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.