• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
4
با همکاری کانون و کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه

لیگ کتابخوانی ویژه نوجوانان کرمانشاهی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 27622
  • 15 تیر 1401 - 18:58
لیگ کتابخوانی ویژه نوجوانان کرمانشاهی برگزار می‌شود

لیگ کتابخوانی ویژه نوجوانان کرمانشاهی ،با همکاری اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از تیر تا مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. به گزارش میلکان، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان گفت: لیگ کتابخوانی از برنامه‌های فرهنگی و ترویجی کتابخوانی است که به‌صورت گروهی و با موضوع معرفی، تحلیل و نقد […]

لیگ کتابخوانی ویژه نوجوانان کرمانشاهی ،با همکاری اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از تیر تا مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش میلکان، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان گفت: لیگ کتابخوانی از برنامه‌های فرهنگی و ترویجی کتابخوانی است که به‌صورت گروهی و با موضوع معرفی، تحلیل و نقد کتاب و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی این مسابقه‌ها گرایش به سمت مطالعه به صورت حرفه‌ای است.

خیاط‌زنجانی درباره شیوه برگزاری لیگ کتابخوانی گفت: مرحله اول لیگ کتابخوانی با شرکت ۲۴ تیم آغاز و در مرحله‌ دوم و سپس، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

بر همین اساس، تیم‌های اول تا سوم به عنوان برگزیده مسابقه‌ها انتخاب می‌شوند و جوایز با مشارکت دستگاه‌های حامی اهدا خواهد شد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه گفت: داوران در هر مسابقه بر اساس فرم ارزیابی و با چهار معیار کلی معرفی و تحلیل کتاب، نقد کتاب، جایگزینی و نقد تیم مقابل، نتیجه ارزیابی را اعلام خواهند کرد.

دبیرخانه این مسابقه‌ها از کلیه دستگاه‌ها و نهادها دعوت کرده است پس از بررسی وضعیت مخاطبان و خانواده کارکنان، تا ۱۵ تیر امسال برای شرکت در این مسابقه‌ها اعلام آمادگی کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=27622

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.