• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0
درنشستی با حضوراستاندار کرمانشاه؛

طرح تغییر کاربری اراضی پادگان شهید سروران بررسی شد 

  • کد خبر : 43192
  • 01 آبان 1403 - 9:54
طرح تغییر کاربری اراضی پادگان شهید سروران بررسی شد 

نشست بررسی طرح تغییر کاربری اراضی پادگان شهید سروران به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و نمایندگان ارتش برگزار شد. به گزارش میلکان، با توجه به اینکه بخشی از اجرای این طرح نیازمند جمع‌بندی و تفاهم وزارت شهرسازی و مجموعه ارتش است در این نشست مقرر شد […]

نشست بررسی طرح تغییر کاربری اراضی پادگان شهید سروران به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و نمایندگان ارتش برگزار شد.

به گزارش میلکان، با توجه به اینکه بخشی از اجرای این طرح نیازمند جمع‌بندی و تفاهم وزارت شهرسازی و مجموعه ارتش است در این نشست مقرر شد از سوی نمایندگان ارتش  پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

همچنین مقرر شد ظرف یک ماه مشاور ارتش، مشاور طرح جامع و مشاور ترافیک شهرداری در قالب نشست های کارشناسی با محوریت موضوع ترافیک این محدوده، برگزار کنند و نتیجه کارشناسی را جهت تصویب به شورای ترافیک استان ارائه دهند. در ادامه طرح جامع این اراضی در ماده ۵ و سپس شورای برنامه ریزی استان و سپس در شورای شهرسازی و معماری ایران جهت تصویب نهایی ارائه می شود.

محدوده ۲۴۰ هکتاری پادگان شهید سروران و اراضی پیرامونی از اهمیت بسیار زیادی برای شهر کرمانشاه در حوزه شهرسازی و ترافیک کرمانشاه برخوردار است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=43192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.