• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
4
معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه:

صداوسیما پژوهشگران توانمند را به جامعه معرفی کند

  • کد خبر : 5241
  • 13 آذر 1397 - 7:49

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست کارگروه پژوهش استان با بيان اينكه پژوهش های دانشگاهی باید از قفسه کتابخانه ها درآیند و با برقراری یک ارتباط پویا با حوزه صنعت، به تولید بیانجامند، تصريح كرد: مجموعه های مختلف دانشگاهی مشکلات اصلی و محوری واحدهای تولیدی را شناسایی کرده و در […]

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست کارگروه پژوهش استان با بيان اينكه پژوهش های دانشگاهی باید از قفسه کتابخانه ها درآیند و با برقراری یک ارتباط پویا با حوزه صنعت، به تولید بیانجامند، تصريح كرد: مجموعه های مختلف دانشگاهی مشکلات اصلی و محوری واحدهای تولیدی را شناسایی کرده و در قالب پایان نامه ها برای حل آن ها به ارائه راهکار بپردازند.

به گزارش میلکان آنلاین، هدایت حاتمی اظهار داشت:خوشبختانه هفته پژوهش در استان جا افتاده و با رفع برخی ضعف ها به یک سطح کیفی مناسب رسیده است و تلاش می کنیم امسال نیز این برنامه را با یک شور و نشاط و با کیفیت علمی مناسب برگزار کنیم.

وي گفت: در کشورهای توسعه یافته یک ارتباط پویا میان بخش صنعت و حوزه پژوهش برقرار است و در کرمانشاه نیز باید در این مسیر گام برداریم.

حاتمی تاكيد كرد: کرمانشاه به دلیل همجواری با کشور عراق از یک پتانسیل بسیار بالا در حوزه توریسم پزشکی برخوردار است لذا باید خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی استان به گونه ای توسعه یابند که بتوانیم بخش مهمی از نیازهای این حوزه در سطح ملی و منطقه ای و بیماران خارج از کشور را تامین کنیم.

وی بيان داشت: در حوزه گردشگری پزشکی تلاش می کنیم در کنار تشویق مجموعه ی علوم پزشکی به پویایی بیشتر، بسترهای سرمایه گذاری برای بخش خصوصی را هم فراهم کنیم.

هدایت حاتمی گفت: یکی از رسالت های صدا و سیما، فرهنگ سازی است. این مجموعه در یک قالب مناسب و حرفه ای، پژوهشگران توانمند و دست آوردهای آن ها را به جامعه کرمانشاهی معرفی کند. همچنین به معرفی مناسب نقش علم در توسعه بخش صنعت بپردازد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.