• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
2
استاندار کرمانشاه:

سوخترسانی به زوار کربلای معلی در بالاترین سطح رضایت انجام شد

  • کد خبر : 30292
  • 28 شهریور 1401 - 17:24
سوخترسانی به زوار کربلای معلی در بالاترین سطح رضایت انجام شد

استاندار کرمانشاه گفت: سوخترسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این منطقه به اتوبوس ها و خودروهای حامل زوار کربلای معلی بدون مشکل و در بالاترین سطح رضایت در حال انجام است. به گزارش میلکان، بهمن امیری مقدم افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی به بهترین نحو، وظیفه خطیر خود را در تامین سوخت اتوبوس […]

استاندار کرمانشاه گفت: سوخترسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این منطقه به اتوبوس ها و خودروهای حامل زوار کربلای معلی بدون مشکل و در بالاترین سطح رضایت در حال انجام است.

به گزارش میلکان، بهمن امیری مقدم افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی به بهترین نحو، وظیفه خطیر خود را در تامین سوخت اتوبوس ها و خودروهای حامل زوار اربعین و موکب ها انجام داد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان حضور زوار در استان کرمانشاه و خروج آنها، سوخترسانی کماکان بدون مشکل انجام شود؛ تصریح کرد: اگرچه با مدیریت پرتلاش پخش منطقه کرمانشاه قطعا در این امر سربلند خواهیم بود.

امیری مقدم از فعال بودن همه نازل ها و بازرسی و نظارت شبانه روزی کارکنان پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه در مجاری عرضه تقدیر کرد و افزود: حضور روزانه و بازدید میدانی مدیر منطقه نیز درجایگاه های مسیر و مرز خسروی برای رصد و پایش، نشان از مدیریت صحیح و کاردانی ایشان است.

وی تقدیر و تشکر خود را از وزیر نفت، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مدیر و کارکنان منطقه کرمانشاه طی مصاحبه ای با روابط عمومی پالایش و پخش و پخش ستاد اعلام کرد.

گفتنی است منطقه کرمانشاه با ۱۶۳ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵ جایگاه سیار در مرز خسروی وظیفه سوخترسانی به مردم عزیز را برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=30292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.