• امروز : چهارشنبه - ۲۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 11 September - 2024
4

سه مرکز درمانی جدید در کرمانشاه افتتاح شد

  • کد خبر : 41089
  • 27 مرداد 1403 - 11:59
سه مرکز درمانی جدید در کرمانشاه افتتاح شد

۲ مرکز درمانی بیمارستان امام رضا(ع) و بخش بستری بیمارستان طالقانی(ره) با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش میلکان، آیین افتتاح بخش‌های جدید بستری بیمارستان آیت الله طالقانی (ره) شامگاه جمعه با حضور دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، […]

۲ مرکز درمانی بیمارستان امام رضا(ع) و بخش بستری بیمارستان طالقانی(ره) با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلکان، آیین افتتاح بخش‌های جدید بستری بیمارستان آیت الله طالقانی (ره) شامگاه جمعه با حضور دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

بخش‌های جدید بستری بیمارستان آیت الله طالقانی (ره) با ۷۰ تخت و در ۲ بخش زنان و مردان و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

امروز همچنین مرکز ام آر آی(MRI) یک و نیم تسلا نسل جدید و بخش NICU مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) با حضور رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و رئیس سازمان اورژانس کشور به بهره برداری رسید

مسئول فنی بیمارستان امام رضا (ع) در حاشیه افتتاح این مراکز در جمع خبرنگاران گفت: پس از ۲ سال تعطیلی مرکز ام آر آی بیمارستان امام رضا(ع) با پیگیری و مکاتبات فراوان یک دستگاه ام آر آی مدرن از نوع یک ونیم تسلا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به این مرکز اختصاص یافت.

محمدجواد علی‌بخشی افزود: فاز توسعه بخش NICU بیمارستان نیز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد و بدین ترتیب تعداد تختهای این بخش از ۳۰ تخت به ۴۲ تخت افزایش یافت.

وی با اشاره به مراجعه روزانه ۸۰۰ بیمار به مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) افزود: در این بیمارستان ۷۱۵ تخت فعال وجود دارد و با درنظر گرفتن بیمارستان‌های اقماری، بیش از هزار تخت در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) فعال است.

بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه آماده بهره برداری است

امروز همچنین رئیس کمیسیون بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن بازدید از پروژه در حال ساخت بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی(ره) از نزدیک در جریان روند مراحل تکمیل این پروژه مهم قرار گرفتند.

عملیات عمرانی بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور با ۷۵ تخت در بیمارستان آیت الله طالقانی(ره) به اتمام رسیده و در حال حاضر آماده تجهیز و بهره برداری است.

دکتر شهریاری و دکتر میعاد فر امروز همچنین از بخش استروک سنتر(سکته مغزی حاد) بیمارستان امام رضا (ع) بازدید کردند. این بخش به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش و فعال است و بیمارانی که دچار سکته شده و زیر ۲ ساعت به این بخش منتقل می‌شوند،درصد بسیار بالایی نجات پیدا می‌کنند و عوارض بعد از سکته نیز در این بیماران بسیار کم گزارش شده است.

همچنین در این بخش آنژیوگرافی عروق مغزی هم انجام می‌شود و طبق اظهارات مسئولین بیمارستان، خدمات درمانی که در این بخش به بیماران ارائه می‌گردد حتی در مراکز خصوصی نیز ارائه نمی‌شود.

بخش بستری جدید بیمارستان طالقانی(ره) با طراحی مناسب و فضای آرامش‌بخش، امکان مراقبت‌های ویژه از بیماران را فراهم می‌کند. این بخش شامل اتاق‌های خصوصی و نیمه‌خصوصی است که به امکانات رفاهی و پزشکی مجهز شده‌اند. همچنین، پرسنل پزشکی و پرستاری با تجربه و آموزش‌دیده، آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا به بیماران هستند.

واحد ام آر آی جدید نیز با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، امکان انجام تصویربرداری دقیق و سریع را برای تشخیص بیماری‌ها فراهم می‌آورد. این واحد به تجهیزات پیشرفته‌ای مجهز است که می‌تواند در تشخیص بیماری‌های مختلف، از جمله اختلالات مغزی، استخوانی و بافت نرم، کمک شایانی کند.

این اقدامات نه تنها گامی مؤثر در راستای بهبود کیفیت درمان است، بلکه نشان‌دهنده تعهد بیمارستان به سلامت و رفاه جامعه نیز می‌باشد. با افتتاح این بخش‌ها، بیماران می‌توانند تجربه‌ای راحت‌تر و مطمئن‌تر از روند درمان خود داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=41089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.