• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0
رویا پردازی لیست‌های انتخاب استاندار کرمانشاه

سر گنده، زیر لحافه

  • کد خبر : 41688
  • 20 شهریور 1403 - 13:03
سر گنده، زیر لحافه

🖋یادداشت: عبدالله مرادی پس از انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور و حتی قبل از آن چالشی با عنوان انتخاب استاندار کرمانشاه قابل پیش بینی بود. حضور روسای ستاد کرمانشاه در جمع حلقه نزدیک به پزشکیان اینبار می توانست حضور چندین مهره کلیدی در حلقه اول دولت را برای کرمانشاه رقم‌بزند که این چنین نشد. […]

🖋یادداشت: عبدالله مرادی

پس از انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور و حتی قبل از آن چالشی با عنوان انتخاب استاندار کرمانشاه قابل پیش بینی بود.

حضور روسای ستاد کرمانشاه در جمع حلقه نزدیک به پزشکیان اینبار می توانست حضور چندین مهره کلیدی در حلقه اول دولت را برای کرمانشاه رقم‌بزند که این چنین نشد.

تمام توان و ظرفیت روسای ستاد و دیگر گروه‌ها در کرمانشاه صرف درگیری و سرگرمی انتخاب استاندار شد تا فرصت‌های مهم تر سوخت شود.

مثل “سر گنده اش زیر لحاف است” زمانی به کار گرفته می‌شود که جزء ناچیزی از حقیقتی آشکار شده و هنوز قسمت بزرگ مشکل کار و گرفتاری، باقی مانده و در پیش باشد.

در این موضوع نیز جدا از ایجاد تفرقه و اختلافی که در استان به وجود آمده و مطمئنا دامن استاندار دولت چهاردهم، هر کس که باشد را ،خواهد گرفت فرصت حضور نیروهای کرمانشاهی در وزارت خانه ها و هسته‌های مرکزی دولت را نیز ازدست خواهد داد.

حالا هم به صورت غیر رسمی و رسمی از سوی ستاد مرکزی استان برای کمیته انتصابات وزارت کشور اسامی حسینعلی امیری، فریبرز محمودیان، علی‌اوسط هاشمی، آقاجانی و محسن دایی‌‌چی ارسال شده و در لیستی نیز با عنوان لیست پبشنهادی شورای راهبردی پزشکیان در استان کرمانشاه محمد رئوف قادری، بهزاد باباخانی، حسین خوش اقبال، سهراب دل انگیزان، نادر نوروزی، عبدالرضا شعبانی، فرهاد تجری، حشمت اله فلاحت پیشه، فریبرز محمودیان، محمد صادق معتمدیان، و محمد رضا دادگر معرفی شده اند.

این اتفاقی بوده که هر دوره پس از انتخابات ریاست جمهوری می افتاد و لیست‌های متکثر و متعددی به مرکز ارسال می شد.

این اختلاف نظر و عدم توانایی معرفی افراد محدود و شایسته فرصت را از کرمانشاه خواهد گرفت و دولت برای کاهش تنش کسی غیر از این لیست ها را از میان نیروهای دسته چندمی به استان کرمانشاه خواهد فرستاد.

حالا شما هی بیایید نیروی پوششی و لیست فرعی و… معرفی کنید، سر گنده اش زیر لحاف است!

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=41688

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.