• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
2
شهردار کرمانشاه:

سرعت، دقت و کیفیت از اولویت های پروژه های شهری است

  • کد خبر : 29976
  • 20 شهریور 1401 - 9:33
سرعت، دقت و کیفیت از اولویت های پروژه های شهری است

شهردار کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه های ترافیکی شهر کرمانشاه گفت: سرعت، دقت و کیفیت از اولویت های پروژه های شهری است. به گزارش میلکان، دکتر نادر نوروزی به همراه معاونان خود از پروژه های عمرانی سطح شهر با اولویت پروژه هایی که برای کاهش ترافیک و آسان شدن حمل و نقل است بازدید، […]

شهردار کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه های ترافیکی شهر کرمانشاه گفت: سرعت، دقت و کیفیت از اولویت های پروژه های شهری است.

به گزارش میلکان، دکتر نادر نوروزی به همراه معاونان خود از پروژه های عمرانی سطح شهر با اولویت پروژه هایی که برای کاهش ترافیک و آسان شدن حمل و نقل است بازدید، و از نزدیک در جریان روند آماده سازی این پروژه ها قرار گرفت.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه تمام توان خود را بر ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان به کار گرفته است.

وی افزود: سرعت، دقت و کیفیت از اولویت های هر پروژه و طرحی است که در شهرداری انجام می گیرد، چرا که دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و باید از منابع مالی به نحو احسن استفاده کنیم و به استانداردهای مطلوب زندگی شهری دست پیدا کنیم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: بهسازی شهر و فراهم کردن تسهیلات و امکانات یک زندگی مناسب شهری از وظایف شهرداری است و مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه با استفاده از نیروهای متخصص و خدمتگزار خود با تمام توان برای رسیدن به این امر مهم تلاش می کند.

وی گفت: مباحث ترافیکی یکی از مشکلاتی است که شهر کرمانشاه هر روز بیشتر درگیر آن می شود اما با طرحهای در حال اجرا و چندین طرح و پروژه دیگر سعی خواهیم کرد در آینده از میزان مشکلات مربوط به ترافیک بکاهیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=29976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.