• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

دو پروژه خدماتی سازمان سرمایه گذاری در دست اقدام است

  • کد خبر : 43008
  • 24 مهر 1403 - 12:15
دو پروژه خدماتی سازمان سرمایه گذاری در دست اقدام است

به گزارش میلکان، رئیس سازمان سرمایه گذاری در مورد آخرین وضعیت احداث جایگاه سوخت تک سکو در شهر کرمانشاه و با اشاره به گذشت حدود یک ماه از آغاز عملیات اجرایی ساخت این پروژه اظهار کرد: ادامه روند ساخت و بهره برداری از این پروژه پس از اخذ تاییدیه های لازم ازشرکت ملی پخش فراورده […]

به گزارش میلکان، رئیس سازمان سرمایه گذاری در مورد آخرین وضعیت احداث جایگاه سوخت تک سکو در شهر کرمانشاه و با اشاره به گذشت حدود یک ماه از آغاز عملیات اجرایی ساخت این پروژه اظهار کرد: ادامه روند ساخت و بهره برداری از این پروژه پس از اخذ تاییدیه های لازم ازشرکت ملی پخش فراورده های نفتی صورت خواهد گرفت و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

خدادادی  بیان کرد: بخش عمده ای از عملیات اجرایی این پروژه شامل نصب تجهیزات است، بنابراین پس از تکمیل مرحله زیر ساخت، مراحل اجرایی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری همچنین افزود: با توجه به نبود هیچ جایگاه سوخت تک سکویی در سطح شهر کرمانشاه، شورای محترم شهر مصوبه ای را به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و… تصویب نمود و جانمایی این پروژه نیز با نیازسنجی ها به دلیل بافت شهر و تعداد جایگاه‌ها و تراکم در سطح شهر و پس از معرفی ۲ قطعه زمین به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کرمانشاه و تایید یک مورد صورت گرفت.

وی تصریح کرد: سرمایه گذار پس ازاخذ موافقت اصولی از شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، عملیات اجرایی پروژه را با رعایت استانداردهای لازم و با نظارت شرکت پخش فراورده های نفتی کرمانشاه آغاز نموده است.

خدادادی درباره پروژه گاراژ اصفهانی نیز توضیح داد و گفت: این پروژه بصورت مشارکت در ساخت ۲۵ باب مغازه با کاربری خدماتی-تجاری در زمینی به مساحت ۴۸۰۰ مترمربع در دیزل آباد می باشد که ساخت آن تاکنون با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری تصریح کرد: سهم طرفین در این قرارداد به تناسب ارزش عوارض های شهرداری در زمان انعقاد قرارداد برآورد گردیده و واحدهای تجاری سهم شهرداری در این پروژه دارای ارزش ریالی درخور توجهی است.

وی همچنین افزود: این پروژه ضمن توسعه و ساماندهی هدفمند مشاغل شهری و صنفی همراه با رعایت اصول معماری و شهرسازی می تواند در هدایت و جهت‌دهی جریانات اقتصادی و مشاغل در راستای توسعه پایدار شهر که از اهداف کلان شهرداری است نقش موثری ایفا کند و با افزایش سرمایه های ثابت شهرداری در آینده و همچنین از محل فروش آنها، سایر پروژه های عمرانی سطح شهر را شروع و یا به اتمام رساند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=43008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.