• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

حضور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان در مرکز سامانه پاسخگویی سامد

  • کد خبر : 40455
  • 03 مرداد 1403 - 10:56
حضور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان در مرکز سامانه پاسخگویی سامد

سعید دزفولی نژاد سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه روز سه شنبه دوم مردادماه با حضور در مرکز سامانه سامد از طریق شماره تلفن ۱۱۱ از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ صبح، پاسخگوی سئوالات هم استانی ها در حوزه محیط زیست بود. به گزارش میلکان، در راستای حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در […]

سعید دزفولی نژاد سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه روز سه شنبه دوم مردادماه با حضور در مرکز سامانه سامد از طریق شماره تلفن ۱۱۱ از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ صبح، پاسخگوی سئوالات هم استانی ها در حوزه محیط زیست بود.

به گزارش میلکان، در راستای حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در مرکز پاسخگویی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) بصورت دوره ای، دزفولی نژاد سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با حضور در این مرکز بصورت مستقیم پاسخگوی سئوالات هم استانی های عزیز در حوزه محیط زیست بود.

در این ارتباط تلفنی شهروندان، مسایلی مانند مشارکت و مسئولیت اجتماعی در برخورد با تخریب محیط زیست و منابع طبیعی، وضعیت آلودگی هوا و گرد و غبار، حفاظت منابع آب و … مطرح و پاسخگویی بعمل آمد.

دزفولی نژاد در راستای تکریم ارباب رجوع به موارد مطرح شده پاسخگو و در خدمت مردم شریف استان کرمانشاه از طریق سامانه ۱۱۱ بودند.

لازم به ذکر است سرشماره ۱۱۱ بعنوان سامانه الكترونيكی ارتباط مردم و دولت معرفی و يكی از كانال های ارتباطی با سامانه سامد در نظر گرفته شده است، به نحوی كه از هر نقطه از كشور كه با اين شماره تماس گرفته شود به طور خودكار با سايت پاسخگويی سامد استان مربوطه تماس برقرار می گردد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=40455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.