• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
1

جلسه قرارگاه امنیت غذایی برگزارشد

  • کد خبر : 31656
  • 19 آذر 1401 - 11:14
جلسه قرارگاه امنیت غذایی برگزارشد

جلسه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به ریاست مهندس علی چاله چاله و با حضور اعضاء قرارگاه برگزار و  بحث کیفیت نان،سهمیه آرد عشایر و برپایی روستا بازارها در دستور کار قرار گرفت. به گزارش میلکان؛ مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه ضمن ارائه آماری از عشایری استان گفت: در خصوص سهمیه آرد […]

جلسه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به ریاست مهندس علی چاله چاله و با حضور اعضاء قرارگاه برگزار و  بحث کیفیت نان،سهمیه آرد عشایر و برپایی روستا بازارها در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش میلکان؛ مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه ضمن ارائه آماری از عشایری استان گفت: در خصوص سهمیه آرد عشایر مبنا، آمار مرکز آمار ایران است و سهمیه آرد می بایست بر این اساس اختصاص یابد.
در ادامه این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خواستار برگزاری منظم جلسات پایش آرد و نان شد و گفت: ضرورت دارد موضوع هوشمند سازی نانوایی ها و عرضه نان با جدیت پیگیری شود.
مهندس چاله چاله ضمن اشاره به افزایش تولید مرغ و ضرورت ایجاد بستر صادرات افزود : می بایست بستر لازم را برای صادرات هدفمند مرغ فراهم نماییم.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط درخواست نمود جهت پرداخت رفاهیات شب یلدا مرغ را نیز در سبد خود قرار دهند.
مهندس نوروزی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از روند جوجه ریزی ها و تولید مرغ در استان پرداخت.
بخش پایانی این جلسه به گزارش پیگیری های صورت گرفته جهت برپایی روستا بازار اختصاص یافت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.