• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
0
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

تشکیل تیم بازرسی برای بررسی نصب دستگاه کارتخوان در همه مطب های پزشکی

  • کد خبر : 32296
  • 12 دی 1401 - 11:59
تشکیل تیم بازرسی برای بررسی نصب دستگاه کارتخوان در همه مطب های پزشکی

  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بزودی تیم بازرسی با حضور دستگاه های ذیربط مانند امور مالیاتی، دانشگاه علوم پزشکی، نظام صنفی و بسیج اصناف با هدف بازدید از مطب های پزشکی به منظور بررسی نصب دستگاه کارتخوان در این مطب ها تشکیل و با تخلفات برخورد لازم صورت خواهد گرفت. به […]

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بزودی تیم بازرسی با حضور دستگاه های ذیربط مانند امور مالیاتی، دانشگاه علوم پزشکی، نظام صنفی و بسیج اصناف با هدف بازدید از مطب های پزشکی به منظور بررسی نصب دستگاه کارتخوان در این مطب ها تشکیل و با تخلفات برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش میلکان؛ “دکتر عبدالوحید محمدی” در جلسه هماهنگی برای تسریع در نصب دستگاه های کارتخوان در مطب های پزشکی استان، تصریح کرد: آنچه برای ما مهم و الزامی است کسب رضایتمندی مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعات به مطب های پزشکی با پرداخت کردن وجه نقد و یا کارت به کارت است.

وی با بیان اینکه هدف ما در تشکیل این جلسه رفاه حال مردم و الزام رعایت نصب دستگاه کارتخوان در مطب های پزشکی است، اظهار داشت: لازم است برای ارتقای جایگاه جامعه پزشکی به مصوبات جلسه امروز در خصوص الزام به نصب دستگاه کارت خوان در مطب ها توجه و اقدام شود.

وی ادامه داد: باید تلاش شود که دستگاه کارتخوان به سیستم الکترونیکی پزشکان متصل شود.

وی گفت: بدون تردید هر پزشکی که اقدام لازم را برای نصب دستگاه کارتخوان انجام ندهد در واقع به جایگاه جامعه پزشکی لطمه زده و ما به دنبال ارتقای این جایگاه با برخورد با متخلفان هستیم.

دکتر محمدی با بیان اینکه برای جامعه پزشکی استان ارزش زیادی قائل هستیم و تنها محدودی از مطب ها هستند که اقدامی برای نصب دستگاه کارتخوان انجام نمی دهند، گفت: آنچه برای ما مهم است جلوگیری از نارضایتی بیماران در مراجعه به مطب های پزشکی و ملزم شدن آنها به پرداخت پول نقد و یا کارت به کارت است که منجر به سرگردانی و ایجاد زحمت برای این عزیزان می شود.

وی با بیان اینکه حتی تخلف یک واحد هم برای ما مهم است و با قاطعیت در مقابل آن خواهیم ایستاد، افزود: با توجه به اهمیت این جلسه حتما رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان باید در جلسات بعدی حضور داشته باشد و ما با تمامی توان به دنبال اجرای مصوبات این جلسات خواهیم بود.

وی در پایان گفت: در نشست آینده مصوبات این جلسه بررسی خواهد شد و همچنین گزارش تیم بازرسی را نیز خواهیم داشت و دیگر از هیچ تخلفی در این باره گذشت نخواهد شد چون چندین ماه است که مطب های پزشکی ملزم به نصب دستگاه کارتخوان شده اند و باید در جهت رضایتمندی و ارتقای جایگاه جامعه پزشکی برنامه های خود را پیگیری کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32296
  • نویسنده : بهزاد خالوندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه
  • 111 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.