• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2

تردد بیش از ۱۰۰ هزار کامیون کالاهای صادراتی در گمرکات

  • کد خبر : 40245
  • 27 تیر 1403 - 12:04
تردد بیش از ۱۰۰ هزار کامیون کالاهای صادراتی در گمرکات

ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست از امسال ۱۰۹ هزار و ۶۳۱ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی  از طریق گمرکات مرزی استان کرمانشاه کالای خود را  به کشور عراق صادر کردند. به گزارش میلکان به نقل از تسنیم علی‌اصغر عباس زاده گفت: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه […]

ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست از امسال ۱۰۹ هزار و ۶۳۱ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی  از طریق گمرکات مرزی استان کرمانشاه کالای خود را  به کشور عراق صادر کردند.

به گزارش میلکان به نقل از تسنیم علی‌اصغر عباس زاده گفت: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد ۵۸ هزار و ۵۶۰ دستگاه بیشترین سهم کامیونهای حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

وی سهم گمرک خسروی از کامیونهای حامل کالای صادراتی در سه ماهه نخست سال جاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۱۷ هزار و ۹۶۳ دستگاه و تعداد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از گمرکات سومار را ۱۷ هزار و ۶۸۱ دستگاه در این مدت عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه افزود: تعداد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی ۵۹۰۴ دستگاه و گمرک شیخ صله ۹۵۲۴ دستگاه بوده است.

عباس‌زاده حجم کالاهای صادراتی توسط این تعداد کامیون را یک میلیون ۶۶۹ هزار و ۴۱۲ تن به ارزش۸۵۴ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۷۶۸ دلار بیان کرد.

وی افزود: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و غیره است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=40245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.