• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2

بیش از ۹۱۰۰ خیر جدید در کرمانشاه حامی ایتام شدند

  • کد خبر : 40464
  • 03 مرداد 1403 - 11:29
بیش از ۹۱۰۰ خیر جدید در کرمانشاه حامی ایتام شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از ۹۱۰۰ نفر از خیران با شرکت در طرح اکرام و محسنین حامی فرزندان ایتام شدند. به گزارش میلکان به نقل از خبرگزاری ایمنا ، رضا طاهری صبح امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در جمع خبرنگاران با اشاره به […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از ۹۱۰۰ نفر از خیران با شرکت در طرح اکرام و محسنین حامی فرزندان ایتام شدند.

به گزارش میلکان به نقل از خبرگزاری ایمنا ، رضا طاهری صبح امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای «بهشت حسین (ع)» از ابتدای محرم تا پایان صفر با هدف جلب خیران، اظهار کرد: هریک از افراد جامعه می‌توانند با پرداخت ماهیانه مبلغ جزئی در این پویش همگانی که تا پایان ماه صفر برپا شده است، شرکت کنند و حامی یک یتیم شوند.

وی افزود: در دهه اول محرم ۸۰۰ نفر از خیران با شرکت در طرح اکرام و محسنین حامی فرزندان ایتام شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۹۱۰۰ نفر از خیران با شرکت در طرح اکرام و محسنین حامی فرزندان ایتام شدند.

طاهری با بیان اینکه در استان بیش از ۱۷ هزار کودک ایتام و محسنین داریم، اضافه کرد: طی چهار ماه ابتدای سال جاری حامیان بیش از ۴۲ میلیون تومان به فرزند نیازمند و ایتام استان کمک مادی و معنوی داشته‌اند.

وی از کسب رتبه نخست کشوری کمیته امداد استان در طرح اکرام ایتام و جذب حامی طی سال جاری خبر داد و گفت: سال جاری میزان مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: مبالغی که توسط حامیان واریز می‌شود باید به صورت مستقیم به حساب کودکان ایتام برود و توسط خانواده‌ها در راستای معیشت و تحصیل فرزندان هزینه شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=40464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.