• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
4

برگزاری جلسه کمیسیون خدمات شهری شهرداری در محل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه

  • کد خبر : 31754
  • 24 آذر 1401 - 21:06
برگزاری جلسه کمیسیون خدمات شهری شهرداری در محل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه

جلسه کمیسیون خدمات شهری شهرداری در محل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه برگزار شد. به گزارش میلکان؛ این جلسه به منظور ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی راجع به برنامه‌های آتی، با حضور ریاست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرحاج هاشم درویشی، مهندس […]

جلسه کمیسیون خدمات شهری شهرداری در محل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش میلکان؛ این جلسه به منظور ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی راجع به برنامه‌های آتی، با حضور ریاست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرحاج هاشم درویشی، مهندس سید احسان احسانی عضو شورای اسلامی شهر، مهندس سید پیمان موسوی عضو شورای اسلامی شهر، مهندس برومند نامداری رئیس هیئت مدیره سازمان و معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه و همچنین مسئولان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست هاشم درویشی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمانشاه ضمن تقدیر از زحمات ریاست و پرسنل سازمان و حوزه فضای سبز شهری شهرداری، از روند اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آتی سازمان ابراز رضایت نموده و بر این نکته تاکید کردند که همراهی و کمک به سازمان تاثیر بسزایی در تسریع روند توسعه و کیفیت فضای سبز شهر کرمانشاه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تلاش در جهت دانش‌افزایی و ارتباط سازمان با واحدهای آموزش عالی مرتبط به مانند دانشکده کشاورزی و برنامه‌ریزی جهت اجرای سمینار کشوری در حوزه فضای سبز توسط شهرداری، از مباحثی هست که باید به آن پرداخته و پیگیری شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمانشاه با استقبال از طرح همیار سبز تصریح کرد: فرهنگ‌سازی در سطح مدارس از طریق طرح همیار سبز و همکاری متقابل شهرداری و آموزش و پرورش از دیگر مواردی است که باید در دستور کار سازمان قرار گیرد.

درویشی عنوان کرد: برنامه‌ریزی و پیگیری تداوم طرح اصلاح الگوی کشت و برنامه‌ریزی جهت افزایش راندمان آبیاری فضای سبز شهری از دیگر ضروریات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است.

وی افزود: موضوع استاندارد‌سازی زمین بازی کودکان در پارک‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز شهری و ابلاغ دستور‌العمل‌های مربوطه به مناطق شهرداری نیز از دیگر مباحثی است که باید در دستور کار سازمان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پایان گفت: پیگیری واگذاری پارک شیرین به سرمایه‌گذار بخش خصوصی و همچنین تهیه بسته سرمایه‌گذاری، شامل کلیات طرح جهت جذب سرمایه‌گذار مجموعه باغ‌گل‌ها و ارائه به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، از دیگر اقداماتی است که باید توسط این سازمان انجام شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31754
  • نویسنده : عبدالله مرادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه
  • 321 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.