• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3
توسط بانک مهر ایران انجام گرفت:

اهداء ۳۴٠ قلم تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

  • کد خبر : 19355
  • 13 اردیبهشت 1400 - 9:44

بانک قرض الحسنه مهر ایران ۳۴۰ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش پنج میلیارد ریال را به سازمان معاونت غذا و داروی داشنگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اهدا کرد. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین در آیین اهدا این تجهیزات، معاونت غذا و داروی استان کرمانشاه گفت: در روزهای آغاز شیوع ویروس کرونا با مشکلات جدی مواجه […]

بانک قرض الحسنه مهر ایران ۳۴۰ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش پنج میلیارد ریال را به سازمان معاونت غذا و داروی داشنگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین در آیین اهدا این تجهیزات، معاونت غذا و داروی استان کرمانشاه گفت: در روزهای آغاز شیوع ویروس کرونا با مشکلات جدی مواجه شدیم. با کمبود تجهیزات روبرو بودیم. حتی تامین ماسک و مواد ضد عفونی برای ما سخت بود که خوشبختانه خیرین و انجمن ها به کمک ما آمدند و به مرور مشکلات مربوط به تجهیزات تا حدودی حل شد.

دکترمحمد قبادی ادامه داد: اگر همراهی خیرین سلامت و سازمان‌های مردم‌نهاد نبود ما برای تجهیزات و اقلام پزشکی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شدیم. بانک مهر ایران از نهاد های است در زمان های بحرانی  خیلی زود به کمک ما می آید. در بحث کرونا و زلزله سال ۹۶ به ما کمک کردند.

وی افزود:از ابتدا شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱٠٠تخت ICU و ۲٠دستگاه اکسیژین به بیمارستان های استان اضافه شده است. هزینه تجهیز هر تخت ICUیک میلیارتومان و هزینه هر دستگاه اکسیژن ساز ۲ میلیارد تومان است.

در ادامه  محمدرضا نجفی شعاع مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان کرمانشاه گفت: بر اساس تفاهم نامه بانک مهر ایران با وزارت بهداشت ۲۲هزار تسهیلات صد میلیون تومانی  ۴٪درصد برای قدرانی از کادر درمان در نظر گرفته شده است که سهم استان کرمانشاه از این مقدار به زودی اعلام خواهدشد.

نجفی شعاع ادامه داد:  ۱۳٠میلیارد  شامل ۱۵هزار اقلام پزشکی به ۱۲۶مرکز پزشکی در سطح کشور  تحویل داده شده است.

وی افزود: سهم کرمانشاه از این مقدار پنچ میلیار تومان شامل: ۱۴٠دستگاه پالس اکسیژن،۱۴۶دستگاه تب سنج لیزری، ۲۳کپسول اکسیژن و ۲۴ دستگاه ضد عفونی بیمارستانی است.

مدیر عامل شعب بانک مهر ایران  کرمانشاه  گفت: در ایام زلزله بعد از عملیات امداد رسانی بانک مهر ایران در مناطق زلزله زده سه خانه بهداشت و چهار مدرسه ساخت است.

نجفی شعاع افرود: بانک مهر ایران برای حمایت از افرادی که توانایی مالی ندارد در مورد خدمات پزشکی مانند دندان پزشکی و چشم پزشکی تسهیلات چهار درصد تا سقف سی میلیون تومان پرداخت می‌کند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت های اجتماعی بانک مهر ایران ابزار امیدواری کرد که خیرین در این امور همراه بانک قرص والحسنه مهر ایران باشند وگفت: بانک مهر ایران با طرحی تحت عنوان همیاران مهر فعالیت می‌کند و خیرین می‌توانند با صدقه دادن ماهیانه با مبالغی ده و بیست هزار تومان در امور خیر خواهانه وکمک به هم وطن های خود کمک کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.