• امروز : یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 27 October - 2024
1
فرماندارصحنه:

باجدیت پیگیرمشکلات روستاها هستیم

  • کد خبر : 32410
  • 15 دی 1401 - 1:09
باجدیت پیگیرمشکلات روستاها هستیم

فرماندار شهرستان صحنه به منظور بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی از روستاهای درکه ، علی آباد گروس ، گروس سفلی و مسیر دسترسی امام زاده خلیل الله بازدید کرد. به گزارش میلکان؛ غلامرضا شهبازی سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه ضمن بررسی میدانی و دیدار با اعضای شورای اسلامی ،دهیار و اهالی روستاهای درکه،علی آباد گروس،گروس سفلی […]

فرماندار شهرستان صحنه به منظور بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی از روستاهای درکه ، علی آباد گروس ، گروس سفلی و مسیر دسترسی امام زاده خلیل الله بازدید کرد.

به گزارش میلکان؛ غلامرضا شهبازی سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه ضمن بررسی میدانی و دیدار با اعضای شورای اسلامی ،دهیار و اهالی روستاهای درکه،علی آباد گروس،گروس سفلی از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات این روستاها قرار گرفت.

وی در حاشیه بازدید از این روستاها که با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از روسای ادارات انجام شد با اشاره به اینکه بازدید از روستاها از مهمترین اولویتهای کاری است بیان کرد : این بازدیدها بصورت مستمر از روستاهای مختلف شهرستان باهدف حل مسائل ومشکلات اهالی انجام خواهد گرفت.

شهبازی مهمترین مشکلات مردم روستاهای موصوف را اجرای طرح هادی ،مسیر ورودی درمانگاه درکه، بهسازی مسیر امام زاده خلیل الله و مشکلات آنتن دهی موبایل عنوان کرد و گفت: حل این مشکلات با جدیت مورد پیگیری مدیران شهرستان قرار خواهد گرفت.

شهبازی همچنین به دنبال مطالبه مردم ۱۵ روستا در خصوص مرمت و بهسازی مسیر امام زاده خلیل الله که بیش از چند سال بلاتکلیف مانده بود دستور ویژه ای به اداره راه شهرستان صادر نمود تا ظرف مدت ۲۴ ساعت نسبت به تیغه زنی و مرمت این مسیر اقدامات لازم صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.