• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
3

امضای تفاهم نامه در حوزه فناوری بین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و پارک علم و فناوری

  • کد خبر : 31556
  • 15 آذر 1401 - 11:09
امضای تفاهم نامه در حوزه فناوری بین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و پارک علم و فناوری

تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه و ارتقای نوآوری در بخش های مختلف کشاورزی توسط مهندس علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و دکتر آزادی رئیس پارک علم و فناوری امضا شد. به گزارش میلکان، مهندس علی چاله چاله در نخستین رویداد تانا که با حضور مسئولین استانی، دانشگاهی و صاحبان فناوری […]

تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه و ارتقای نوآوری در بخش های مختلف کشاورزی توسط مهندس علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و دکتر آزادی رئیس پارک علم و فناوری امضا شد.

به گزارش میلکان، مهندس علی چاله چاله در نخستین رویداد تانا که با حضور مسئولین استانی، دانشگاهی و صاحبان فناوری و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در برج فناوری کرمانشاه برگزار شد گفت: نوآوری و فناوری حلقه های مفقوده بخش کشاورزی اند.

مهندس چاله چاله با اشاره به اینکه در راستای رویداد تانا، ۱۰۰ نیاز فناورانه در بخش های مختلف کشاورزی شناسایی شده اند افزود: نیازهای فناورانه در اختیار شرکت های دانش بنیان و فناور قرار داده شده است.

وی گفت: در بخش های مختلف کشاورزی از جمله گلخانه ها، اجرای سیستم های آبیاری، واحدهای دام و طیور و صنایع غذایی و تبدیلی نیازمند ایده های فناورانه هستیم.

مهندس چاله چاله خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و ارتقای فناوری در بخش های مختلف کشاورزی از همکاری با شرکت های دانش بنیان استقبال می کنیم.

وی گفت: خوشبختانه بهره برداران حوزه های کشاورزی نیز رغبت خوبی برای بهره گیری از فناوری در حوزه های خود دارند و در رویداد تانا نیازهای فناورانه خود را به سازمان اعلام نموده اند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.