• امروز : شنبه - ۲۳ فروردین - ۱۴۰۴
  • برابر با : Saturday - 12 April - 2025
0

ارزیابی تأسیسات گردشگری کرمانشاه برای صدور گواهینامه استانداردسازی 

  • کد خبر : 46762
  • 20 فروردین 1404 - 10:45
ارزیابی تأسیسات گردشگری کرمانشاه برای صدور گواهینامه استانداردسازی 

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی و خدمات گردشگری استان کرمانشاه، از ارزیابی کارشناسان از تأسیسات گردشگری برای صدور گواهینامه استانداردسازی خبر داد. به‌گزارش میلکان، محمدرضا جلدی گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، استانداردسازی تاسیسات گردشگری شامل واحدهای اقامتی، پذیرایی بین راهی و سفره‌خانه‌های سنتی را در اولویت کارهای نظارتی معاونت گردشگری […]

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی و خدمات گردشگری استان کرمانشاه، از ارزیابی کارشناسان از تأسیسات گردشگری برای صدور گواهینامه استانداردسازی خبر داد.

به‌گزارش میلکان، محمدرضا جلدی گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، استانداردسازی تاسیسات گردشگری شامل واحدهای اقامتی، پذیرایی بین راهی و سفره‌خانه‌های سنتی را در اولویت کارهای نظارتی معاونت گردشگری قرار داده است.

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی و خدمات گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استانداردسازی تاسیسات گردشگری به منظور ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران تدوین شده است، افزود: به منظور اجرای دستورالعمل استانداردسازی تاسیسات گردشگری کشور، کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه به همراه جامعه هتلداران استان از هفت واحد؛ شامل: هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی در روز دوشنبه ۱۸ فروردین‌ماه برای ارزیابی، درجه‌بندی در نهایت صدور گواهینامه استانداردسازی اقدام کردند.

او ادامه داد: در ماه آینده نیز یک واحد هتل و یک واحد پذیرایی بین راهی به آمارهای مذکور اضافه خواهد شد.

جلدی افزود: با برنامه‌ریزی منظم برای شرکت‌های عمل تطبیق مقرر شد که شرکت‌های عامل مزبور هر سه ماه یکبار گزارش عملکرد را بصورت مستند به اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه ارائه دهند و معیار ارزیابی عملکرد شرکت های عامل پرونده هایی هست که ارائه می دهند.

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی و خدمات گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه از دستاوردهای اجرای ضوابط استاندارد سازی تاسیسات گردشگری بالا بردن سطح کیفیت واحد خدمات‌رسان به گردشگری و مسافران بوده است، تصریح کرد: تاسیسات گردشگری هر ۳ سال یکبار بازبینی و بررسی می شوند که نواقص موجود واحد برطرف شود.

او گفت: از همکاری مدیران تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه که در راستای  استانداردسازی قدم‌های مثبتی را بر می دارند، قدردانی می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=46762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.