• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

اتمام پروژه نورپردازی سراب نیلوفر کرمانشاه

  • کد خبر : 43202
  • 01 آبان 1403 - 10:27
اتمام پروژه نورپردازی سراب نیلوفر کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از اتمام پروژه نورپردازی سراب نیلوفر به عنوان یکی از تفرج‌گاه‌های اصلی شهرستان کرمانشاه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خبرداد. به‌گزارش خبرنگار میلکان، داریوش فرمانی بیان کرد: برای سامان‌دهی نورپردازی محوطه سراب نیلوفر کرمانشاه مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات ملی هزینه شده است. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از اتمام پروژه نورپردازی سراب نیلوفر به عنوان یکی از تفرج‌گاه‌های اصلی شهرستان کرمانشاه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خبرداد.

به‌گزارش خبرنگار میلکان، داریوش فرمانی بیان کرد: برای سامان‌دهی نورپردازی محوطه سراب نیلوفر کرمانشاه مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات ملی هزینه شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با اعلام اینکه کار پروژه نورپردازی این مجموعه به اتمام رسیده است، تصریح کرد: سراب نیلوفر یکی از تفرج‌گاه‌های اصلی در نزدیکی شهر کرمانشاه است که بسیار مورد توجه مردم استان و گردشگران قرار دارد. این مجموع با توجه به استقبال ویژه مردم در ایام بهار و تابستان متاسفانه از شرایط نورپردازی مناسبی برای استفاده مردم برخوردار نبود.

او گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از محل اعتبارات ملی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای سامان‌دهی نور مجموعه اختصاص یافت که خوشبختانه با جذب این کامل این اعتبار پروژه نورپردازی سراب نیلوفر تکمیل شد. سراب نیلوفر از جمله تفرج‌گاه‌های مهم استان است که سالانه هزاران گردشگر را جذب می‌کند و باید سامان‌دهی آن مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: محوطه‌سازی این مجموعه نیز از جمله نیازهای ضروری است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

فرمانی با بیان اینکه از محل اعتبارات سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان هزینه شده است، گفت: با توجه به نگاه ویژه‌ای که در حوزه توسعه گردشگری در استان وجود دارد، انتظار می‌رود اعتبارات این بخش به شکل ویژه دیده شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=43202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.