• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
3
با مشارکت بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه؛

آیین اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۵۰۰ تبلت به مددجویان کرمانشاهی برگزار شد

  • کد خبر : 19526
  • 20 اردیبهشت 1400 - 6:01

آیین اهدای هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ تبلت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با مشارکت این نهاد، بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد. به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در این آیین با بیان اینکه از […]

آیین اهدای هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ تبلت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با مشارکت این نهاد، بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در این آیین با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پویش ایران همدل-اطعام مهدوی با هدف تامین معیشت و حمایت از خانوارهای کم برخوردار با مشارکت خیران نیک اندیش اجرا شده، گفت: در ۲۵ روز گذشته از این ماه مبارک بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی و غذایی برای خانوارهای تحت حمایت در استان تامین و بین این خانوارها توزیع شده است.

رخصی افزود: همچنین در این مدت ۱۱۶ هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای مددجو در بیش از ۵۰ آشپزخانه مهدوی استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ شده است.

وی با اشاره به اهدای هزار بسته معیشتی به خانوارهای مددجو در آیین امروز، ادامه داد: این بسته های معیشتی با مشارکت بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه تامین و همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک در میان خانوارهای کم برخوردار استان توزیع می شود.

رخصی در ادامه به اهدای ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان مددجو در استان نیز اشاره و تاکید کرد: ارزش تبلت های اهدایی در آیین امروز یک میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان است.

 به گفته رخصی این هشتمین مرحله از توزیع تبلت در میان دانش آموزان تحت حمایت کرمانشاهی از زمان شیوع بیماری کرونا است.

محسن رخصی تاکید کرد: تبلت های اهدایی به دانش آموزان نیازمند از محل اعتبارات امداد و مشارکت خیران نیک اندیش تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین به اجرای پویش ایران مهربان از مهر ماه سال ۹۹ تاکنون با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین اشاره و تاکید کرد: در این مدت کمیته امداد استان کرمانشاه با جذب بیش از ۴۰ هزار حامی معنوی جدید، رتبه نخست کشور در پویش ایران مهربان را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.