• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
5

آمادگی پنج درگاه الکترونیک برای جمع آوری فطریه و کفارات کرمانشاهیان

  • کد خبر : 19595
  • 22 اردیبهشت 1400 - 5:35

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به استقرار بیش از دو هزار پایگاه ثابت و سیار در شهرها و روستاهای استان در روز عید سعید فطر، گفت: همچنین هم اکنون پنج درگاه الکترونیک نیز آماده جمع آوری فطریه و کفارات کرمانشاهیان نیک اندیش است. به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به استقرار بیش از دو هزار پایگاه ثابت و سیار در شهرها و روستاهای استان در روز عید سعید فطر، گفت: همچنین هم اکنون پنج درگاه الکترونیک نیز آماده جمع آوری فطریه و کفارات کرمانشاهیان نیک اندیش است.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به عنوان دبیرخانه شورای زکات متولی جمع آوری زکات فطره و کفارات مردمی است، گفت: همزمان با عید سعید فطر بیش از دو هزار پایگاه ثابت و سیار در شهرها و روستاهای استان به منظور جمع آوری فطریه و کفاره های مردمی مستقر می شوند.

رخصی افزود: این پایگاه ها پیش از نماز عید سعید فطر در مصلاهای اقامه نماز دایر و در سطح معابر، میادین و محلات تا ظهر عید به منظور دریافت زکات فطره شهروندانی که موفق به پرداخت نشده‌اند مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین هم اکنون پنج درگاه الکترونیک نیز آماده جمع آوری فطریه و کفارات کرمانشاهیان نیک اندیش است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: شماره گیری کد دستوری #٥*٨٨٧٧* از طریق تلفن های همراه، تماس با تلفن گویای ٠٩٦٨٨٧ و یا مراجعه به اپلیکیشن های بله، بام، سکه، ایوا و سنا و سایت WWW.emdad.ir از درگاه های الکترونیک جمع آوری فطریه به شمار می رود.

محسن رخصی عنوان کرد: همچنین کرمانشاهیان می توانند زکات فطره عام را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۴۵ ،  زکات فطره سادات را به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۱۱ ؛  کفاره غیر عمد را به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۹۸۷ و کفارات عمد را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۲۵۲ واریز کنند.

رخصی تاکید کرد: فطریه در همان روز عید به دست افراد کم برخوردار از پیش شناسایی شده خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.