• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
1
استاندار کرمانشاه خطاب به شهرداری:

پل غربی قره‌سو باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد/ ضرورت لایروبی جوی‌ها، آبراه‌ها و پاکسازی معابر پیش از آغاز بارش‌ها

  • کد خبر : 43302
  • 05 آبان 1403 - 9:40
پل غربی قره‌سو باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد/ ضرورت لایروبی جوی‌ها، آبراه‌ها و پاکسازی معابر پیش از آغاز بارش‌ها

استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه پل غربی رودخانه قره‌سو بر خلاف تعهدات تا آخر تابستان به اتمام نرسید و با توجه به آغاز فصل بارش‌ها، شهرداری موظف است در قالب سه شیفت کاری، این پروژه را سریعا به بهره‌برداری برساند. به گزارش میلکان، محمدطیب صحرایی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران […]

استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه پل غربی رودخانه قره‌سو بر خلاف تعهدات تا آخر تابستان به اتمام نرسید و با توجه به آغاز فصل بارش‌ها، شهرداری موظف است در قالب سه شیفت کاری، این پروژه را سریعا به بهره‌برداری برساند.

به گزارش میلکان، محمدطیب صحرایی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: پروژه احداث پل غربی رودخانه قره سو قرار بود تا پایان تابستان و پیش از آغاز فصل بارندگی به اتمام برسد ولی متاسفانه مدت ها از این تعهد کاری گذشته و هنوز این طرح به اتمام نرسیده است.

وی با تاکید بر ضرورت تشریح دلایل این تاخیر برای شهروندان توسط شهرداری کرمانشاه، افزود: با توجه به‌ خاکی که در محل اجرای این پروژه و بستر رودخانه ریخته شده، هر لحظه که باران ببارد شاهد آبگرفتگی بخشی از شهر و خطر وقوع یک بحران خواهیم بود.

مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه مسئولیت خسارت های ناشی از وقوع هرگونه آبگرفتگی بر عهده شهرداری است در ادامه عنوان کرد: شهرداری موظف است در سه شیفت کاری و در کمترین زمان ممکن پل غربی قره‌سو را به بهره برداری برساند و فورا خاک های بستر رودخانه‌ را جمع آوری کند تا خطری متوجه مردم نشود‌.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: با توجه به‌ آغاز فصل بارش‌ها، تمامی شهرداران سراسر استان موظف هستند برنامه لایروبی جوی‌ها و آبراه‌ها و پاکسازی معابر و نخاله‌های سطح شهرها را اجرا کنند تا شاهد آبگرفتگی و ایجاد خسارت برای مردم نباشیم.

مدیر ارشد استان تاکید کرد: لایروبی  رودخانه‌های قره سو و الوند که از داخل شهرهایی مانند کرمانشاه و قصرشیرین می گذرند باید تا قبل از بارش ها انجام شود‌.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از عدم انجام مناسب وظایف محوله، مسئولیت هرگونه ترک فعل بر عهده مدیر آن مجموعه خواهد بود.

صحرایی همچنین گفت: با توجه با آغاز فصل سرما تمامی ادارات موظف هستند در نشست های درون دستگاهی و هماهنگی‌های بین دستگاهی برای مصرف بهینه انرژی برنامه ریزی کنند.

وی همچنین به ضرورت اطلاع رسانی و ارائه آموزش مناسب به کشاورزان در فصل سرما اشاره کرد و گفت: خطرات فصل سرما برای محصولات حوزه کشاورزی، باغداری و شیلات باید به شکل مناسبی براي کشاورزان اطلاع رسانی شود.

صحرایی در ادامه به ضرورت بررسی وضعیت شبکه برق بازارهای سنتی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کابل ها و سیم کشی های این مجموعه ها باید کاملا بررسی و سیم های فرسوده و سیم کشی های غیر ایمن، ترمیم، جایگزین و اصلاح شود‌.

وی تاکید کرد: ضروری است که در این زمينه نشستی با حضور میراث فرهنگی، شهرداری کرمانشاه، اصناف، و ادارات مربوطه برگزار و برنامه ریزی لازم در مورد بررسی وضعیت ایمنی برق و گاز بازار سنتی انجام شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=43302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.