• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
0
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

طرح ملی «تشرف» اجرا شد

  • کد خبر : 43230
  • 02 آبان 1403 - 9:51
طرح ملی «تشرف» اجرا شد

به گزارش میلکان، سلمان محمدی در آیین افتتاحیه طرح ملی «تشرف» که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، گفت: اجرای طرح تشرف به دنبال ایجاد یک رویکرد آموزشی جامع برای برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان برگزار شد. هدف از اجرای این طرح را برگزاری جشن تکلیفی آموزش‌محور دانست و افزود: دانش‌آموزان با آگاهی بیشتری به […]

به گزارش میلکان، سلمان محمدی در آیین افتتاحیه طرح ملی «تشرف» که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، گفت: اجرای طرح تشرف به دنبال ایجاد یک رویکرد آموزشی جامع برای برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان برگزار شد.

هدف از اجرای این طرح را برگزاری جشن تکلیفی آموزش‌محور دانست و افزود: دانش‌آموزان با آگاهی بیشتری به انجام تکالیف شرعی تشویق می شوند.

محمدی در ادامه گفت: طرح «تشرف» امسال به صورت آزمایشی در هشت استان کشور از جمله استان کرمانشاه اجرا خواهد شد، دراین طرح تلاش می شود با تمرکز بر تقویت بنیان‌های اعتقادی و اخلاقی، دانش‌آموزان نوتکلیف را برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و دینی آماده می کند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان: در گام اول طرح دوره‌های آموزشی برای مدیران، معاونان و مربیان پرورشی مدارس منتخب ابتدایی دخترانه و متوسطه اول پسرانه برگزار خواهد شد، امسال نیز طرح تشرف در ۱۰۰ مدرسه استان اجرا می شود و در راستای اجرای این طرح کار آموزش حدود ۳۰۰ نفر از دست اندرکاران برگزاری طرح در استان آغاز شده است.

محمدی تأکید کرد: در فرآیند آموزش، مدرسان اعزامی وزارت آموزش و پرورش تلاش می‌کنند در قالب کارگاه، بازی و… به تبیین طرح بپردازند و آموزش‌های ارائه شده در این طرح، به عنوان حلقه‌ای میانی، به سایر افراد نیز منتقل خواهد شد تا در نهایت آموزش‌ها به دانش‌آموزان منتقل شود و با برگزاری جشن تکلیفی آموزنده، دانش‌آموزان با تکالیف شرعی خود آشنا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در خاتمه سخنانش اجرای طرح ملی «تشرف» را با هدف پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف دانست و تأکید کرد: در اجرای آن جدی باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=43230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.