• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0
به میزبانی مدرسه پاییزه بین‌الملل دانشگاه رازی صورت گرفت؛

برگزاری دومین دوره تخصصی دانش‌افزایی

  • کد خبر : 43198
  • 01 آبان 1403 - 10:12
برگزاری دومین دوره تخصصی دانش‌افزایی

مدرسه پاییزه بین‌الملل دانشگاه رازی برای دومین بار میزبان هیأت اعزامی از دانشگاه قاسم‌الخضراء عراق شد. به گزارش میلکان، در راستای یادداشت تفاهم منعقد شده میان دانشگاه رازی و دانشگاه قاسم‌الخضراء عراق، گروهی ۱۱ نفره از اعضای هیأت علمی این دانشگاه برای شرکت در دوره دانش‌افزایی مدرسه پاییزه مرکز آزفا دانشگاه رازی به ایران سفر […]

مدرسه پاییزه بین‌الملل دانشگاه رازی برای دومین بار میزبان هیأت اعزامی از دانشگاه قاسم‌الخضراء عراق شد.

به گزارش میلکان، در راستای یادداشت تفاهم منعقد شده میان دانشگاه رازی و دانشگاه قاسم‌الخضراء عراق، گروهی ۱۱ نفره از اعضای هیأت علمی این دانشگاه برای شرکت در دوره دانش‌افزایی مدرسه پاییزه مرکز آزفا دانشگاه رازی به ایران سفر کردند.

این گروه علمی ۲۹ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه رازی مستقر خواهند بود و در قالب دوره کوتاه‌مدت دانش‌افزایی و رشد حرفه‌ای میهمان دانشگاه رازی هستند.

جلسه خوشآمدگویی با حضور مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌الملل دانشگاه و مدیر مرکز آزفا صورت گرفت و پس از آن هیأت اعزامی از دانشگاه قاسم‌الخضراء عراق از کلاس‌های آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی دانشگاه رازی بازدید به عمل آوردند.

هیأت دانشگاه قاسم‌الخضراء عراق همچنین نشست صمیمانه‌ای با دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه رازی در سالن جلسات حوزه ریاست داشتند.

در این نشست، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی ضمن خیرمقدم ویژه به میهمانان، با آرزوی سفری خوش و به یاد ماندنی در استان کرمانشاه و به ویژه در دانشگاه رازی برای هیأت دانشگاه قاسم‌الخضراء عراق ابراز امیدواری کرد که گسترش همکاری‌های دو دانشگاه موجب پویایی هرچه بیشتر در ابعاد علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی گردد.

در این نشست، دکتر ماجد مسئول هیأت اعزامی دانشگاه قاسم‌الخضراء به دانشگاه‌های ایران، ضمن قدردانی از میزبانی شایسته دانشگاه رازی، در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه رازی کرمانشاه دانشگاهی معتبر و دارای جایگاه و رتبه عالی با استادان برجسته و زیرساخت‌ها و امکانات خوب است و امیدواریم همکاری‌های بیشتری با این دانشگاه داشته باشیم.

از برنامه‌های سفر این هیأت، شرکت در کارگاه آموزشی با موضوع «بررسی چالش‌های دانشجویان عرب‌زبان در یادگیری زبان فارسی با استفاده از رویکرد تحلیل مقابله‌ای دو زبان فارسی و عربی» خواهد بود.

شایان ذکر است؛ هیأتی از دانشجویان دانشگاه المستقبل عراق در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در نخستین دوره آموزشی تخصصی مدرسه تابستانه بین‌الملل دانشگاه رازی شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=43198

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.