• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0
رئیس انجمن صنایع غذایی استان کرمانشاه به مناسبت روزجهانی غذا:

تولید مستمر و پایدار صنایع غذایی از بحران‌های غذایی جلوگیری می‌کند

  • کد خبر : 43006
  • 24 مهر 1403 - 11:18
تولید مستمر و پایدار صنایع غذایی  از بحران‌های غذایی جلوگیری می‌کند

رئیس انجمن صنایع غذایی استان کرمانشاه روز صنایع غذایی را فرصتی برای تقدیر از زحمات تمامی افرادی که در این صنعت تلاش می‌کنند عنوان کرد و گفت: این صنعت نقش حیاتی در تامین غذای مردم دارد که با نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید می تواند کیفیت محصولات را بالا ببرد. به گزارش خبرنگار میلکان؛ دکتر خلیل […]

رئیس انجمن صنایع غذایی استان کرمانشاه روز صنایع غذایی را فرصتی برای تقدیر از زحمات تمامی افرادی که در این صنعت تلاش می‌کنند عنوان کرد و گفت: این صنعت نقش حیاتی در تامین غذای مردم دارد که با نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید می تواند کیفیت محصولات را بالا ببرد.
به گزارش خبرنگار میلکان؛ دکتر خلیل تنها، ضمن تبریک این روز به همه مهندسین، کارگران و محققانی که در این صنعت فعالیت می‌کنند افزود: امیدوارم با تلاش‌های شما همیشه غذای سالم و با کیفیت بر سفره‌های مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار این صنعت در اقتصاد جامعه افزود:: صنایع غذایی یکی از بزرگترین صنایع در بسیاری از کشورهاست که نقش حیاتی در تامین اشتغال و تولید ناخالص داخلی دارد. این صنعت با تولید مواد غذایی با کیفیت و عرضه آن به بازار تاثیر مستقیمی بر وضعیت اقتصادی کشور دارد.
نایب رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید، بسته‌بندی و نگهداری مواد غذایی کیفیت و طول عمر محصولات را افزایش می‌دهد این نوآوری‌ها نه تنها به بهبود کیفیت غذا کمک می‌کند بلکه می‌تواند هزینه‌های تولید را نیز کاهش دهد.
تنها، به نقش این صنعت در امنیت غذایی جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: صنایع غذایی با تامین نیازهای غذایی مردم نقش مهمی در امنیت غذایی ایفا می‌کنند، تولید مستمر و پایدار مواد غذایی می‌تواند از بروز بحران‌های غذایی جلوگیری کند و اطمینان از دسترسی به غذای سالم و کافی را فراهم کند.
رئیس هیئت مدیره گروه صنایع غذایی تنها همچنین با بیان اینکه این صنعت نقش مهمی در حفظ و بهبود محیط زیست دارد ،استفاده بهینه از منابع طبیعی، کاهش ضایعات غذایی و بهره‌برداری پایدار از منابع را از جمله اقداماتی مهم جهت نگهداری محیط زیست دانست.
وی سلامت جامعه را از دیگر نقش‌های مهم صنایع غذایی در جامعه عنوان کرد و گفت: تولید مواد غذایی سالم بدون افزودنی‌های مضر می‌تواند به کاهش بیماری‌ها و افزایش سطح سلامت عمومی کمک کند. رئیس انجمن صنایع غذایی استان کرمانشاه در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تلاش‌های مستمر بتوانیم به سوی آینده بهتر و پررونق‌تر پیش برویم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=43006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.