• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0
تابستان امسال نسبت به سال گذشته

نرخ بیکاری کرمانشاه ۲.۳ درصد رشد داشت

  • کد خبر : 42681
  • 15 مهر 1403 - 11:26
نرخ بیکاری کرمانشاه ۲.۳ درصد رشد داشت

نرخ بیکاری استان کرمانشاه، تابستان امسال نسبت به سال گذشته ۲.۳ افزایش پیدا کرد و کرمانشاه را در رتبه سوم‌جدول بیکاری قرار داد. به گزارش خبرنگار میلکان با استناد به چكيده نتايج طرح آمارگيري نيروي كار کشور در تابستان ۱۴۰۳ ، نرخ بیکاری کرمانشاه در تابستان ۱۴۰۳ به رقم ۱۲.۶ درصد رسید در حالی که […]

نرخ بیکاری استان کرمانشاه، تابستان امسال نسبت به سال گذشته ۲.۳ افزایش پیدا کرد و کرمانشاه را در رتبه سوم‌جدول بیکاری قرار داد.

به گزارش خبرنگار میلکان با استناد به چكيده نتايج طرح آمارگيري نيروي كار کشور در تابستان ۱۴۰۳ ، نرخ بیکاری کرمانشاه در تابستان ۱۴۰۳ به رقم ۱۲.۶ درصد رسید در حالی که تابستان ۱۴۰۲ این نرخ۱۰.۳ بوده است.
برآورد نرخ بیکاری کل کشور در تابستان امسال ۷.۵ بود که نسبت به سال گذشته ۰.۴ درصد کاهش داشته است.
نرخ مشارکت اقتصادی استان کرمانشاه در تابستان امسال ۴۲.۹ درصد بوده است که افزایش ۰.۸ درصدی رانسبت به سال گذشته نشان می دهد.
استان کرمانشاه درحالی پس از استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان در رتبه سوم بیکاری کشور قرار گرفته که سال گذشته در رتبه ۵ جدول بیکاری قرار داشت.
کرمانشاه تنها استان غربی کشور است که نرخ بیکاری آن افزایشی شده است. نرخ بیکاری در استان‌های همدان، ایلام، کردستان و لرستان همگی نزولی بوده است.
استان‌های همدان، ایلام و کردستان به ترتیب با ۵.۵، ۶.۴ و ۷.۶ جزو استان‌های پایین جدول نرخ بیکاری کشور هستند و لرستان نیز با ۱۰.۵ درصد نرخ بیکاری خود را به میانه جدول نزدیک کرده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=42681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.