• امروز : پنج شنبه - ۱۲ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 3 October - 2024
0

تسریع در اجرای پروژه تعریض گردنه پاتاق/ تصویب احداث ۲ قطعه تونل

  • کد خبر : 42457
  • 10 مهر 1403 - 9:15
تسریع در اجرای پروژه تعریض گردنه پاتاق/ تصویب احداث ۲ قطعه تونل

جلسه وبیناری تسریع در اجرای پروژه احداث تونل و تعریض گردنه پاتاق در شهرستان سرپل ذهاب و بزرگراه کربلا، با حضور مدیران کشوری و استانی برگزار و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد. به گزارش میلکان؛ در این جلسه که دکتر غفاری معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی، مهندس نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی […]

جلسه وبیناری تسریع در اجرای پروژه احداث تونل و تعریض گردنه پاتاق در شهرستان سرپل ذهاب و بزرگراه کربلا، با حضور مدیران کشوری و استانی برگزار و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

به گزارش میلکان؛ در این جلسه که دکتر غفاری معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی، مهندس نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رحمانی و یعقوبی مدیران کل برنامه ریزی و بودجه سازمان برنامه و بودجه، مهندس سقندلی مشاور معاون ساخت و حمل و نقل راه‌های کشور و مهندس الماسی مدیرکل راه و شهرسازی حضور داشتند، مقرر شد تعریض ۱۸۰۰متر قبل از گردنه پاتاق که در حال انجام است، با سرعت بیشتری ادامه یابد.

همچنین مصوب شد اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به برگزاری مناقصه دو قطعه تونل در گردنه پاطاق به طول ۴ کیلومتر اقدام نماید.

مهندس نجفی در این جلسه با توضیح این مطلب که بیش از ۵۰درصد مبادلات مرزی با کشور عراق (بطور متوسط حدود ۱۲۴۰کامیون بصورت شبانه روزی) از طریق بزرگراه کربلا تردد می‌نمایند درخصوص ابلاغ تخصیص اعتبار این پروژه مهم تاکید  کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=42457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.