• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص)؛

جشنواره انگور در کوزران کرمانشاه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 41955
  • 28 شهریور 1403 - 11:47
جشنواره انگور در کوزران کرمانشاه برگزار می‌شود

به‌گزارش خبرنگار میلکان، فردین زارعی روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) جشنواره انگور در روستای چغاخزان در بخش کوزران کرمانشاه برگزار می‌شود. سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: برگزاری جشنواره انگور در روستای چغاخزان کوزران با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و ظرفیت […]

به‌گزارش خبرنگار میلکان، فردین زارعی روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) جشنواره انگور در روستای چغاخزان در بخش کوزران کرمانشاه برگزار می‌شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: برگزاری جشنواره انگور در روستای چغاخزان کوزران با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و ظرفیت باغات انگور فراوانی این محصول در این روستا و همچنین باغ های در حال ایجاد  و همچنین شرایط گردشگری در این منطقه برگزار می‌شود.

او گفت: این جشنواره به مدت سه روز در محل اقامتگاه بوم‌گردی آکام برگزار می‌شود.

زارعی تصریح کرد: این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌های این منطقه در حوزه گردشگری و همچنین محصولات تولید شده باغی برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: برای اجرای این رویداد کاملآ از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شده است که می‌تواند الگویی برای سایر مراکز گردشگری بخش خصوصی شهرستان باشد.

او در خاتمه گفت: توسعه رویدادهای گردشگری در سطح شهرستان کرمانشاه یکی از دستور العمل‌های اصلی کاری اداره است که امیدواریم به شکل تقویم رویدادهای شهرستان در طول سال برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=41955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.