• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه لازم است و جوانان ما باید با شهدا آشنا شوند

  • کد خبر : 41949
  • 28 شهریور 1403 - 11:36
تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه لازم است و جوانان ما باید با شهدا آشنا شوند

به گزارش میلکان، یادواره شهدای زن استان کرمانشاه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور خسرو شهیدی مدیر کل بنیاد کرمانشاه و خانواده های شهدا و ایثارگران و مسئولان ارشد استان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد. زهرا جانجانی مدیر کل امور بانوان استانداری در اجلاسیه یک هزار […]

به گزارش میلکان، یادواره شهدای زن استان کرمانشاه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور خسرو شهیدی مدیر کل بنیاد کرمانشاه و خانواده های شهدا و ایثارگران و مسئولان ارشد استان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد.

زهرا جانجانی مدیر کل امور بانوان استانداری در اجلاسیه یک هزار و ۱۳ شهیده استان کرمانشاه به عنوان سخنران این مراسم گفت: جوانان خود را با شهدا راه و روش شهدا آشنا کنیم، تکالیفی که خانم‌ها بر عهده دارند در بحث تربیت فرزندان و آشنایی فرزندان با شهدا بیشتر از آقایان بوده، مکتب ایثار و شهدا نباید فراموش شود.

وی افزود: استان کرمانشاه از نظر کسوت شهیدی زن دومین استان کشور است، بانوان شهیدی که پشت جبهه ها همگام با مردان تلاش کرده و در پشتیبانی و پرستاری نقش داشتند.

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه تصریح کرد: اگر امروز در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم، از قدرت‌های برتر منطقه هستیم و رهبر جبهه مقاومت هستیم به خاطر ایثارها، رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌هایی است که برادران ما داشتند.

وی ادامه‌ داد: از اتفاق و برگزاری یادواره های شهدا در سطح استان، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری به یاد شهدا و تجلیل از بانوان جانباز بخشی از فعالیت‌ها بود.

جانجانی اضافه کرد: چاپ تمبر یادبود زنان شهیده، برگزاری میزهای خدمت پزشکی و مشاوره حقوقی به یاد شهدا و تألیف کتاب نیز انجام شده است.

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: اهدای جهیزیه و سیسمونی و اهدای بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند به یاد شهدا از اقدامات دیگر بوده است.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدای زن استان تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=41949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.