• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
احداث 18 سایت شبکه 5G در استان کرمانشاه طی دو سال؛

تکمیل پوشش فیبر نوری در ۶ شهرستان کرمانشاه

  • کد خبر : 41930
  • 28 شهریور 1403 - 11:01
تکمیل پوشش فیبر نوری در ۶ شهرستان کرمانشاه

کارگروه اقتصاد دیجیتال استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور سایر اعضا با هدف تبیین اهم اقدامات صورت گرفته در این حوزه و بررسی مشکلات برگزار شد. به گزارش میلکان؛ کارگروه اقتصاد دیجیتال استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور سایر اعضا با هدف تبیین […]

کارگروه اقتصاد دیجیتال استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور سایر اعضا با هدف تبیین اهم اقدامات صورت گرفته در این حوزه و بررسی مشکلات برگزار شد.

به گزارش میلکان؛ کارگروه اقتصاد دیجیتال استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور سایر اعضا با هدف تبیین اهم اقدامات صورت گرفته در این حوزه و بررسی مشکلات برگزار شد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمانشاه دراین جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد دیجیتال طی سه سال اخیر، به احداث ۱۸ سایت شبکه بر خط با فناوری نسل پنجم اشاره کرد و اظهار داشت که پوشش فیبر نوری در ۶ شهرستان تکمیل شده و مشترکین در حال استفاده از این فناوری هستند و در سطح استان بیش از ۵ هزار مشترک از خدمات فیبر نوری و اینترنت فوق سریع استفاده می کنند و پوشش سراسری زیرساخت فیبر نوری استان نیز در دست اجرا است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=41930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.