• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1

نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه شهرکرمانشاه

  • کد خبر : 41860
  • 26 شهریور 1403 - 11:21
نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه شهرکرمانشاه

به گزارش میلکان ،نادر نوروزی شهردار کرمانشاه از اجرای دوازدهمین سرعتکاه آسفالتی درجهت ایمن سازی محورها و معابر اصلی و پر تردددر کمربندی غربی و شرقی خبرداد. وی افزود: در این راستا و با توجه به لزوم تامین ایمنی معابر برای عابران پیاده و جلوگیری از تصادفات جرحی و خسارتی،دوازدهمین  سرعت‌کاه آسفالتی  به درخواست شورای […]

به گزارش میلکان ،نادر نوروزی شهردار کرمانشاه از اجرای دوازدهمین سرعتکاه آسفالتی درجهت ایمن سازی محورها و معابر اصلی و پر تردددر کمربندی غربی و شرقی خبرداد.

وی افزود: در این راستا و با توجه به لزوم تامین ایمنی معابر برای عابران پیاده و جلوگیری از تصادفات جرحی و خسارتی،دوازدهمین  سرعت‌کاه آسفالتی  به درخواست شورای ترافیک  و نیاز سنجی ترافیکی در این مسیر نصب شد.

نوروزی  بیان کرد: به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و امنیت شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی در محورهای عبوری، این عملیات تا نصب سرعتکاه های مورد نیاز و تابلوهای مربوطه دیگر در نقاط شناسایی شده ادامه دارد .

جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در بلوارها و معابر اصلی سطح شهر و کمربندی غربی و شرقی

وی  با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود در معابر عمومی و عبوری سطح شهر و اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از پاییز، گفت: به‌منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر عبوری، طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه ترافیکی، عملیات جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر اجرا شد.

وی از نصب ۶۰  تابلو در محل‌ها و معابری همچون بلوار کمربندی غربی و شرقی ، رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده و ۳۰چراغ چشمک زن در سطح شهر خبر داد.

این مسئول در پایان  از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری گفت و افزود: نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، زمینه‌ساز ایمنی و تسهیل در عبور و مرور سواره‌رو است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=41860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.