• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
3

دستگیری دو اکیپ شکارچی غیر مجاز زنده گیری سهره طلایی در شهرستان پاوه

  • کد خبر : 40102
  • 20 تیر 1403 - 10:41
دستگیری دو اکیپ شکارچی غیر مجاز زنده گیری سهره طلایی در شهرستان پاوه

به گزارش میلکان، علی صدیقی پور رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاوه با اعلام این خبرگفت: در هفته جاری دو اکیپ شکارچی غیر مجاز زنده گیری سهره طلایی در شهرستان پاوه متوقف شدند. وی افزود: در این راستا ۴نفر متخلف دستگیر و از آنان تعداد ۸قطعه سهره طلایی ۴ عدد قفس فلزی و ۲ رشته […]

به گزارش میلکان، علی صدیقی پور رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاوه با اعلام این خبرگفت: در هفته جاری دو اکیپ شکارچی غیر مجاز زنده گیری سهره طلایی در شهرستان پاوه متوقف شدند.

وی افزود: در این راستا ۴نفر متخلف دستگیر و از آنان تعداد ۸قطعه سهره طلایی ۴ عدد قفس فلزی و ۲ رشته تور زنده گیری سهره طلایی کشف وضبط گردید.

صدیقی پور گفت:  متخلفین پس  واریز ضرر وزیان وارده تحویل مقامات محترم قضایی شهرستان شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان پاوه و باغداران خواست در صورت مشاهده این صیادان که اغلب غیر بومی بوده و در اطراف باغات، دره ها چشمه ها و رودخانه های منطقه اقدام به دام گذاری و صید این پرندگان زینتی وحشی مینمایند مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۸۳۴۶۱۲۲۷۳۷ با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه  اطلاع رسانی نمایند.

سهره طلایی از پرندگان وحشی ایران محسوب میگردد که به واسطه صدای زیبایش مورد طمع  صیادان ودلالان زنده گیری غیر مجاز پرندگان  قرار دارد.  سهره طلایی پرنده ای زیبا از راسته گنجشک سانان و کمی کوچکتر از آن است که دارای منقاری مخروطی شکل و دم گاه سفید و صورتی قرمز با بالهای سیاه با نوار زرد رنگ میباشد که در جنگلها، دشتها وباغات و اطراف رودخانه ها یافت میشود.برخی افراد سودجو سهره طلایی را جهت نگهداری در محیط زندگی و شغلی با تور صید و به عنوان پرنده زینتی به قیمت گزاف به فروش میرسانند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=40102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.