• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
5
مدیرکل بنیاد کرمانشاه:

بنیاد کرمانشاه ۲۶۰۰ تاریخ شفاهی را ثبت کرده است

  • کد خبر : 39139
  • 27 خرداد 1403 - 12:08
بنیاد کرمانشاه ۲۶۰۰ تاریخ شفاهی را ثبت کرده است

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری ایرنا کرمانشاه بر رسالت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جامعه تاکید کرد. مدیرکل بنیاد کرمانشاه: بنیاد کرمانشاه ۲۶۰۰ تاریخ شفاهی را ثبت کرده است به گزارش میلکان، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه  در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران«ایرنا» بر رسالت فرهنگی بنیاد شهید و امور […]

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری ایرنا کرمانشاه بر رسالت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جامعه تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه: بنیاد کرمانشاه ۲۶۰۰ تاریخ شفاهی را ثبت کرده است

به گزارش میلکان، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه  در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران«ایرنا» بر رسالت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جامعه تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه چهار شنبه ۲۳ خرداد ماه سال جاری با حضور در دفتر مرکز ایرنا کرمانشاه در این گفتگو با این خبرگزاری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام خدمت و شهدای گرانقدر استان، گفت: کار اصلی بنیاد ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است که طبق قانون بخش مهمی از آن توسط بنیاد  و بخشی دیگر از این امر به کمک دستگاه ها و ارگان های سطح استان در اشاعه این فرهنگ در جامعه است.

شهیدی در ادامه با اشاره به این مطلب که برنامه های فرهنگی در جامعه  باید مردم پایه باشد، افزود:  الحمدالله اقدامات و برنامه هایی در قالب های مختلف فرهنگی در استان از طریق شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست استاندار و دبیری بنیاد شهید طراحی شده و در سال های اخیر انجام گرفته که با پیگیری آن می توان فرهنگ ایثار را در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان انتقال و نشر داد.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه با بیان این مطلب که بنیاد استان کرمانشاه ۲۶۰۰ تاریخ شفاهی را ثبت کرده است، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف و برنامه های بنیاد در سال جاری برگزاری یادواره ها و ثبت و ضبط تاریخ شفاهی(جمع آوری خاطرات والدین، جانبازان و آزادگان) است که یکی دیگر از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه ملی آزادگان غریب در اسارت در بخش استانی در ۲۸ مرداد ماه امسال در کرمانشاه، گفت: اجلاسیه شهدای غریب در اسارت به پاسداشت و ایثار شهدای عزیزی که در بند رژیم بعث عراق در سخت ترین شرایط پای آرمان ها و اعتقادات خود ایستادن و به شهادت رسیدن برگزار خواهد شد.

خسرو شهیدی افزود: اجلاسیه شهدای غریب در اسارت در سطح ملی، در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد که در بین یک هزار و ۱۰ شهید گرانقدر، ۳۱ نفر از آنان کرمانشاهی هستند.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه خاطر نشان کرد: کنگره شهدای استان در مهر ماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دو کمیته ی تکریم از خانواده های شهدا و مسئولیت آمار و اطلاعات جامعه ایثارگری را برعهده دارد.

شهیدی در پایان این گفتگو با اشاره به ۲۵۰۰ دیدار از جامعه ایثارگری در استان در قالب برنامه عملیاتی، گفت:  بنیاد استان ۲۵۰ تا ۳۰۰ برنامه عملیاتی را در ماه اجرا می کند که در سال گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه حائز رتبه دوم در کشور شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=39139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.