• امروز : یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 27 October - 2024
2
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دالاهو:

وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده ها با تقویت فرهنگ کار متحول می شود

  • کد خبر : 32333
  • 13 دی 1401 - 11:16
وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده ها با تقویت فرهنگ کار متحول می شود

نهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دالاهو به ریاست کیومرث جلیلیان فرماندار شهرستان دالاهو و با حضور مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مدیران و روسای ادارات و بانک های شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری دالاهو برگزار شد. به گزارش میلکان؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه […]

نهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دالاهو به ریاست کیومرث جلیلیان فرماندار شهرستان دالاهو و با حضور مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مدیران و روسای ادارات و بانک های شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری دالاهو برگزار شد.
به گزارش میلکان؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این جلسه به موضوع لزوم توجه به مقوله مهارت آموزی تاکید کرد و با بیان اینکه مهارت آموزی کلید اشتغال می باشد، گفت: مهارت آموزی نقش مهمی در رونق اشتغال و کارآفرینی و در توسعه پایدار اقتصادی دارد، خوشبختانه در شهرستان دالاهو از لحاظ مهارت آموزی وضعیت مناسبی داریم.

مختار احمدی تقویت فرهنگ کار را از عوامل تاثیر گذار در توسعه اقتصادی و از پیش نیازهای اشتغال پایدار دانست و اظهار کرد: اگر فرهنگ‌کار تقویت شود، ضمن اینکه کار به عنوان یک ارزش تلقی می شود، وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده ها متحول و تقویت می شود

وی افزود: شهرستان دالاهو به دلیل برخورداری از پتانسیل های طبیعی و انسانی از ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال به ویژه در زمینه مشاغل خانگی روستایی و شهری می باشد و معتقدیم کارآفرینان و تولیدکنندگان این بخش های کوچک در شهرستان دالاهو با حمایت های واقعی قادرند زمینه ساز توسعه اقتصادی هست.

مختار احمدی در ادامه بر نظارت و پایش اشتغال های ایجادی در استان تاکید کرد و اضافه نمود: پس از ثبت آمار اشتغال ایجادی در سامانه رصد کشور، در سه مرحله بر ایجاد اشتغال های ایجادی صحت سنجی تلفنی، میدانی و نظارت های بالادستی انجام می شود تا آمار اشتغال واقعی به دست آید.

مساله بهبود فضای کسب و کار از مباحث مورد تاکید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این نشست بود که در این خصوص گفت: برای دستیابی به چشم انداز توسعه اشتغال استان، باید مقوله بهبود فضای کسب و کار و تقویت توان بالقوه نیروی انسانی را جدی گرفته و برنامه های تعیین شده را پیش ببریم.

وی تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان دالاهو را بر اساس سند اشتغال استان ۱۹۰۱ نفر عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۰۰ فرصت شغلی ایجادی در سامانه رصد در شهرستان دالاهو ثبت شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32333
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 142 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.