• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
0
دکتر محمدی:

 دستگاه MRl شهرستان اسلام آباد غرب تا پایان سال راه اندازی می شود

  • کد خبر : 31631
  • 19 آذر 1401 - 9:41
 دستگاه MRl شهرستان اسلام آباد غرب تا پایان سال راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:شهرستان اسلام آباد غرب بعد از کرمانشاه اولین شهرستانی است که صاحب دستگاه MRI می‌شود که تا پایان سال نصب و راه اندازی خواهد شد. به گزارش میلکان؛  دکتر محمدی در آئین گرامیداشت روز پرستار که در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد گفت: پرستاران شایستگی های بسیاری دارند و با […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:شهرستان اسلام آباد غرب بعد از کرمانشاه اولین شهرستانی است که صاحب دستگاه MRI می‌شود که تا پایان سال نصب و راه اندازی خواهد شد.

به گزارش میلکان؛  دکتر محمدی در آئین گرامیداشت روز پرستار که در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد گفت: پرستاران شایستگی های بسیاری دارند و با تاسی گرفتن از بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) که پرستار پدر بودند و همچنین حضرت زینب (س) که پرستار دشت کربلا بودند، دلسوزانه و مهربانانه به ویژه در ایام کرونا نامشان را در تاریخ ماندگار نمودند.

به گفته وی ساخت اورژانس بیمارستان اسلام آباد غرب به زودی پایان می یابد و بعد از تجهیز در دهه فجر افتتاح می شود.

دکتر محمدی گفت: کلینیک بیمارستان اسلام آباد غرب، بعد از شش سال و در سفر ریاست جمهور اعتبارات لازم آن جذب شد و کار عمرانی آن آغاز شده است.

وی اظهار داشت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری که از مطالبات به حق پرستاران بود، بعد از ۱۵ سال انجام شد و اولین پرداختی آن انجام شد و درسال آینده افزایش خواهد داشت.

دکتر محمدی افزود: پرستاری مهربان ترین شغل و افتخاری است که نصیب یک شخص می شود و شایستگی های بسیاری دارند، انشاءاله با همدلی و تلاش فراوان در جهت پیشبرد اهداف سلامت گام برداریم.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.