• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
2
تاكيد معاون استاندار:

طرح جامع ترافيك استان بايد دائماً به روز رساني شود/اجراي برنامه هاي ترافيكي با جديت دنبال شود

  • کد خبر : 31330
  • 07 آذر 1401 - 11:29
طرح جامع ترافيك استان بايد دائماً به روز رساني شود/اجراي برنامه هاي ترافيكي با جديت دنبال شود

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري از اعضاي شوراي ترافيك استان خواست كه با جديت برنامه ها و راهكارهاي مربوط به ترافيك را عملياتي كنند و با توان مضاعف به دنبال رفع معضل ترافيكي در كرمانشاه باشند. به گزارش میلکان؛ “منوچهر فخري” در جلسه شوراي ترافيك استان، اظهار داشت: مردم خواسته هاي منطقي و مناسبي در […]

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري از اعضاي شوراي ترافيك استان خواست كه با جديت برنامه ها و راهكارهاي مربوط به ترافيك را عملياتي كنند و با توان مضاعف به دنبال رفع معضل ترافيكي در كرمانشاه باشند.

به گزارش میلکان؛ “منوچهر فخري” در جلسه شوراي ترافيك استان، اظهار داشت: مردم خواسته هاي منطقي و مناسبي در خصوص رفع مشكلات ترافيكي در شهر كرمانشاه دارند كه بايد با جديت به دنبال رفع اين معضل در كرمانشاه باشيم.

وي با تاكيد بر به روزرساني طرح جامع ترافيك شهر كرمانشاه بيان داشت: با توجه به اينكه با گسترش جامعه شهري مشكلات ترافيكي هم تغيير مي كنند و برنامه هاي ترافيكي هم مختص زمان هاي مختلف نيستند بنابراين بايد تلاش كنيم تا طرح جامع ترافيك كرمانشاه به صورت مستمر و دائم با توجه به شرايط روز جديد و به روزرساني شود.

وي گفت: دستگاه هاي ذيربط وظيفه دارند كه با بحث هاي علمي و بر اساس دانش روز مسائل مربوط به ترافيك را دنبال كنند.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري با اشاره به حضور يكي از شهروندان كرمانشاهي در اين جلسه و بيان مشكلات ترافيكي كرمانشاه تاكيد كرد: با توجه به اينكه شهروندان ارتباط مستقيمي با مسائل ترافيكي دارند از اينرو مي توانيم شنواي دغدغه ها و خواست هاي آنها باشيم و با كسب اطلاعات درست و صحيح تمام توان خود را با استفاده از روش هاي علمي براي رفع معضلات ترافيكي بكار بگيريم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.