• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
3
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

با مشارکت شرکای آموزش و پرورش گامی موثر در زمینه تربیت دانش آموزان برمی‌داریم

  • کد خبر : 31125
  • 23 آبان 1401 - 23:26
با مشارکت شرکای آموزش و پرورش گامی موثر در زمینه تربیت دانش آموزان برمی‌داریم

حامد خاقانی – گروه اجتماعی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تلاش میکنیم هیچ دانش آموزی بدلیل مسائل مالی از تحصیل بازنماند. به گزارش میلکان، در راستای پویش اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز خیز کشور۴۴۰۷ بسته از طرف شرکت ملی نفت توسط شرکت بهره برداری نفت و […]

حامد خاقانی – گروه اجتماعی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تلاش میکنیم هیچ دانش آموزی بدلیل مسائل مالی از تحصیل بازنماند.
به گزارش میلکان، در راستای پویش اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز خیز کشور۴۴۰۷ بسته از طرف شرکت ملی نفت توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب جهت توزیع به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تحویل داده شد. این بسته های آموزشی در ۹ استان نفت و گازخیز کشور شامل استان های خراسان رضوی، کرمانشاه ، کهکیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، بوشهر، فارس، لرستان، ایلام و خوزستان توزیع خواهد شد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه،  در این آیین با بیان اینکه قریب به ۳۷۰ هزار دانش آموز در استان کرمانشاه مشغول فعالیت بوده و در ۲۴  ناحیه و منطقه در حال تحصیل هستند، اظهار داشت: نزدیک به ۵۰ درصد این دانش آموزان در مرکز استان هستند.

وی افزود: تمام تلاش ما در آموزش و‌پرورش این است که بخشی نگری نکنیم و از جزیره ای عمل کردن بپرهیزیم و شرایطی فراهم شود تا با مشارکت موثر همه شرکای آموزش و پرورش و تمام کسانی که می توانند در امر تربیت دانش آموزان کمک کنند، گامی موثر در این زمینه برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان این که همه ما کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، تصریح کرد: باید همه ما با کمک هم شرایطی را مهیا کنیم تا دانش آموزان در یک فضای امن و بی دغدغه درس بخوانند و تلاش میکنیم هیچ دانش آموزی در سطح استان بخاطر شرایط مالی از تحصیل بازنماند.

این مسئول با قدردانی از شرکت ملی نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب عنوان کرد: این اقدام موثر و ارزشمند را ارج می نهیم.

محمدی خاطر نشان ساخت: هر جایی از استان اگر دانش آموزی را سراغ دارید که به دلیل مسائل مالی از تحصیل بازمانده است حتما به آموزش و پرورش معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت دانش آموزان برنامه های متنوعی تدارک و تفاهم نامه های مختلفی به امضا رسیده است، ادامه داد: ۳۰ درصد دانش آموزان ما حاشیه نشین هستند یعنی از یک میلیون نفر جمعیت کرمانشاه قریب به ۳۰۰ هزار نفر در حاشیه زندگی میکنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: با تمام وجود در خدمت دانش آموزان هستیم و امیدواریم با کمک شما برای کمک در امر تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و براساس سند تحول بنیادین گام‌ برداریم و آنها را به مراتبی از حیات طیبه برسانیم که یاور آقا امام زمان(عج) باشند و این مهم اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه همه ما هم در این زمینه گام برداریم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.