• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
3
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

چرخش‌های تحول آفرین با رویکردهای نوین آموزشی پیشران‌های فرآیند یاددهی و یادگیری هستند

  • کد خبر : 31075
  • 21 آبان 1401 - 10:47
چرخش‌های تحول آفرین با رویکردهای نوین آموزشی پیشران‌های فرآیند یاددهی و یادگیری هستند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: چرخش‌های تحول آفرین و نقش آفرین با رویکردهای نوین آموزشی و تربیتی پیشران‌های فرآیندیاددهی و یادگیری در مدارس ابتدایی هستند. به گزارش میلکان، زهرا نجار در نشست دوره توانمندسازی راهبران آموزشی تربیتی مدارس روستایی و عشایری استان در قالب طرح شهید همت اظهار داشت: توانمندسازی معلمان و […]

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: چرخش‌های تحول آفرین و نقش آفرین با رویکردهای نوین آموزشی و تربیتی پیشران‌های فرآیندیاددهی و یادگیری در مدارس ابتدایی هستند.

به گزارش میلکان، زهرا نجار در نشست دوره توانمندسازی راهبران آموزشی تربیتی مدارس روستایی و عشایری استان در قالب طرح شهید همت اظهار داشت: توانمندسازی معلمان و تمرکز بر برنامه درسی کلاس‌های چند پایه از اصلی‌ترین برنامه‌های در دست اقدام راهبران آموزشی و تربیتی سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ است.

معاون آموزش ابتدایی استان با بیان این‌که رویکردهای جدید آموزش ابتدایی در راستای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین است، افزود: چرخش‌های تحول آفرین و نقش آفرین با رویکردهای نوین آموزشی و تربیتی پیشران‌های فرآیند یاددهی و یادگیری در مدارس ابتدایی هستند و این موضوع باید در کارگاه‌های نواحی و مناطق مطرح شود.

نجار بیان داشت: راهبران آموزشی باید دانایی، تخصص و مهارت و نیز جذبه‌ی (کاریزمای شخصی) لازم را برای این حرفه داشته باشند و به سه مهارت فنی، انسانی و ادراکی مسلط باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان عنوان کرد: راهبران آموزشی و تربیتی باید در بازدید‌ها، طرح درس‌ها، نحوه تدریس معلمان و برنامه هفتگی مدارس چند پایه را مورد ارزیابی و نظارت قراردهند تا کیفیت تحصیلی مدارس چند‌پایه ارتقا پیدا کند که تمرکز بر برنامه درسی و توانمند‌سازی معلمان مهم‌ترین هدف این معاونت است.

نجار در این دوره از راهبران آموزشی به‌عنوان بازوان توانمند حوزه آموزش ابتدایی استان در ارتقای کیفیت آموزشی مناطق روستایی و عشایری یاد کرد.

وی عنوان کرد: راهبران آموزشی با رصد مشکلات و کمبودها مدارس عشایری و روستایی و گزارش آن به آموزش و پرورش استان در جهت رفع نواقص و کاستی‌ها گام بردارند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31075
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه
  • 88 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.